famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 عنوان مننژیت 380 بازدید | 16 پست کسی بوده تونوزادی داشته باشه 1398/08/12 | 09:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 بچه خواهر شوهرم داشت که چند روز بستری شد بعدش کلا خوب شد چندوقتش بودمگه،
کاملیا۶۵ عضویت: 1397/04/29 تعداد پست: 571 داداشم داشت.وقتی ۶ ماهش بود.خداروشکر الان ۲۵ سالشه البته بعد کلی سختی. 💖💕🌷و خدایی که به شدت کافیست🌷💕💖
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 داداشم داشت.وقتی ۶ ماهش بود.خداروشکر الان ۲۵ سالشه البته بعد کلی سختی. شنوایی وبیناییش خوبه
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 پسرم یک روزبعدتولدش داشت تورابخدا براش دعابکنین برای شتواییش می
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 پسرم یک روزبعدتولدش داشت تورابخدا براش دعابکنین برای شتواییش می میترسم
کاملیا۶۵ عضویت: 1397/04/29 تعداد پست: 571 خدارو شکر همه چیش خوبه.البته دکترا ب مامانم گفته بودن دور از جونش،هم کره و هم لاله و هم فلج و هم عقب افتاده.مامانم بنده خدا از جون براش مایه گذاشت و به اندازه موهای سرش براش نذرو نیاز کرد.خدارو صد هزار مرتبه شکر ک خوبه 💖💕🌷و خدایی که به شدت کافیست🌷💕💖
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 خدارو شکر همه چیش خوبه. البته دکترا ب مامانم گفته بودن دور از جونش،هم کره و هم لاله و هم فلج ... منم خیلی توفکرپسرمم تورابخدابراش دعابکن برای چشمش که بردمش گفت سالمه چشمش ولی توفکرگوششم بایدببرمش
کاملیا۶۵ عضویت: 1397/04/29 تعداد پست: 571 منم خیلی توفکرپسرمم تورابخدابراش دعابکن برای چشمش که بردمش گفت سالمه چشمش ولی توفکرگوششم بایدببرمش انشاالله ک از همه نظر سالمه.توکل ب خدا 💖💕🌷و خدایی که به شدت کافیست🌷💕💖
کوارتز عضویت: 1397/04/06 تعداد پست: 14602 منم خیلی توفکرپسرمم تورابخدابراش دعابکن برای چشمش که بردمش گفت سالمه چشمش ولی توفکرگوششم بایدببرمش میدونم که تاپیکتون مال ۲ سال پیش هست، پسرتون که انشاله خوبه، شنواییش مشکلی پیدا نکرد؟دختر منم الان مبتلا شده به خاطر تزریق واکسن یک سالگی ... و من به تو ایمان دارم...
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 میدونم که تاپیکتون مال ۲ سال پیش هست، پسرتون که انشاله خوبه، شنواییش مشکلی پیدا نکرد؟ دختر منم الان ... نه خداروشکرسالمه مشکلی نداره