2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدارو شکر  همه چیش خوبه.

البته دکترا ب مامانم گفته بودن دور از جونش،هم کره و هم لاله و هم فلج و هم عقب افتاده.

مامانم بنده خدا از جون براش مایه گذاشت و به اندازه موهای سرش براش نذرو نیاز کرد.

خدارو صد هزار مرتبه شکر ک خوبه

💖💕🌷و خدایی که به شدت کافیست🌷💕💖
خدارو شکر  همه چیش خوبه. البته دکترا ب مامانم گفته بودن دور از جونش،هم کره و هم لاله و هم فلج ...

منم خیلی توفکرپسرمم تورابخدابراش دعابکن برای چشمش که بردمش گفت سالمه چشمش ولی توفکرگوششم بایدببرمش

منم خیلی توفکرپسرمم تورابخدابراش دعابکن برای چشمش که بردمش گفت سالمه چشمش ولی توفکرگوششم بایدببرمش

میدونم که تاپیکتون مال ۲ سال پیش هست، پسرتون که انشاله خوبه، شنواییش مشکلی پیدا نکرد؟

دختر منم الان مبتلا شده به خاطر تزریق واکسن یک سالگی

... و من به تو ایمان دارم...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز