من پسرم تقریبا ۴ ماهشه زمانی ک ب دنیا اومد به خاطر زردی بالا نگهش داشتن دوروز بعد گفتن مننژیت گرفته از اب نخاعش نمونه گرفتن ولی همزمان بهش انتی بیوتیک دادن و خدارو شکر جواب کشت ۴۸ ساعته ش منفی شد و الانم خداروشکر خوبه و مشکلی نداره
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خیییلی ممنونم ازحرفد امیدگرفتم ببینم من مرحله اول شنوایی سنجی توی خودزایشگاه انجام دادم گفت مشکلی نداره اما خودبیمارستان گفت یه تست دیگه هس به اسم abrگفت همون نوارگوش که عصب گوش میسنجه گفت انجام بده چون مننژیت داشته دوماهگیم گفتن انجام بدم براش انجام دادم گفت که گوشش پنجاه درصدمیشنوه خدا میدانه چه حالی داشتم ودارم بهم گفت ببرش متخصص گوش وحلق بینی معاینش بکنه البته توی هم شنوایی سنجی بهم گفتن اگه پسرد سرماخورده نوارش مشکل داره منم گفتم نه اما همون صبحی که بردمش شنوایی سنجی شبش تب کرد همیشه اینومیدانستم تب ناشی ازعفونت بردمش پیش متخصص گوش وحلق گفت اره گوشش عفونت داره احتمال 80درصد مال همین عفونت بوده نوارگوشش سالم نبوده الان بهم دارو داده 20روزدیگه ببرمش نوارگوش بگیرم ازش پسرم 20تیربه دنیاامده الان سه ماهو بیست وچهارروزشه ببین با عطسه سرفه صدای درازخواب بیدارمیشه حتی شده کلید برقم روشن کردم بیدارشده وقتیم بیداره براش حرف میزنم میخند . صدای جغجغه تکان بدم باچشم دنبال میکنه تورابخدا براش دعابکن خیلی توفکرشم خودموشوهرم خیلی توفکریشیم پسرمن حتی توبیمارستان گفتن باید بیریش چشم پزشکی اونجام بردمش خداروشکرکه سالم بود عصب چشمش برای پسرم تومادری ازته دلد دعابکن اینباربزمش نوارگوشش سالم باشه خدا سلامتی بده به فرزندت