2777
2789

من پسرم تقریبا ۴ ماهشه زمانی ک ب دنیا اومد به خاطر زردی بالا نگهش داشتن دوروز بعد گفتن مننژیت گرفته از اب نخاعش نمونه گرفتن ولی همزمان بهش انتی بیوتیک دادن و خدارو شکر جواب کشت ۴۸ ساعته ش منفی شد و الانم خداروشکر خوبه و مشکلی نداره

خدايا نشاني بنما از خود

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من پسرم تقریبا ۴ ماهشه زمانی ک ب دنیا اومد به خاطر زردی بالا نگهش داشتن دوروز بعد گفتن مننژیت گرفته ...

تورابخدا بیاین میخوام سوال بپرسم ازتون خواهش میکنم پسرمنم دقیق مث پسرشماس

من پسرم تقریبا ۴ ماهشه زمانی ک ب دنیا اومد به خاطر زردی بالا نگهش داشتن دوروز بعد گفتن مننژیت گرفته ...

تورابخدا بیا جوابموبده خودت مادری درکم بکن دوماهه خواب وخوراک ندارم 

منم پسرم جواب کشتش منفی بود 14روز انتی بیوتیک بهش زدن


عزیزم ببخشید الان دیدم

اصلا نگران نباش هیچی نیست حتی اگر جواب کشتش هم مثبت میشد چون انتی بیوتیک رو براش دارن میدن خوب میشه

خدايا نشاني بنما از خود
ازلحاظ شنوایی خوبه



عالیه .بردم شنوایی سنجی ک مشکلی نداشت .با کوچیک ترین صدا میپره 

من که اولین بچه مه ولی همه میگن خیلی تیز و هوشیاره.خداروشکر تا الان مشکل از اون لحاظ نداشته

چطور مگه .پسرتون مگه خدای ناکرده چیزی هست

من پسرم کم کاری تیروئیدم داره که در حال درمانه

خدايا نشاني بنما از خود
تورابخدا بیا جوابموبده خودت مادری درکم بکن دوماهه خواب وخوراک ندارم 


عزیزم استرس شما خیلی زیاده .از تعدد تاپیک هات مشخصه

ولی اینقدر خودت اذیت نکن .

همه این راه ها رو من رفتم و خیلی هم بیشتر از شما

پسر من مشکلات دیگه هم داشت و هنوز هم داره

ولی توکل به خدا کن .خدایی ک اونو داده خودش مراقبش هست

مشکل پسرت هم خداروشکر قابل درمانه.خداروشکر کن این تست ها هست و زود تشخیص و درمان میشن

استرس از خودت دور کن و به بچه ت برس



خدايا نشاني بنما از خود

خیییلی ممنونم ازحرفد امیدگرفتم ببینم من مرحله اول شنوایی سنجی توی خودزایشگاه انجام دادم گفت مشکلی نداره اما خودبیمارستان گفت یه تست دیگه هس به اسم abrگفت همون نوارگوش که عصب گوش میسنجه گفت انجام بده چون مننژیت داشته  دوماهگیم گفتن انجام بدم براش انجام دادم گفت که گوشش پنجاه درصدمیشنوه خدا میدانه چه حالی داشتم ودارم بهم گفت ببرش متخصص گوش وحلق بینی معاینش بکنه البته توی هم شنوایی سنجی بهم گفتن اگه پسرد سرماخورده نوارش مشکل داره منم گفتم نه اما همون صبحی که بردمش شنوایی سنجی شبش تب کرد همیشه اینومیدانستم تب ناشی ازعفونت بردمش پیش متخصص گوش وحلق گفت اره گوشش عفونت داره احتمال 80درصد مال همین عفونت بوده نوارگوشش سالم نبوده الان بهم دارو داده 20روزدیگه ببرمش نوارگوش بگیرم ازش پسرم 20تیربه دنیاامده الان سه ماهو بیست وچهارروزشه ببین با عطسه سرفه صدای درازخواب بیدارمیشه حتی شده کلید برقم روشن کردم بیدارشده وقتیم بیداره براش حرف میزنم میخند . صدای جغجغه تکان بدم باچشم دنبال میکنه تورابخدا براش دعابکن خیلی توفکرشم خودموشوهرم خیلی توفکریشیم پسرمن حتی توبیمارستان گفتن باید بیریش چشم پزشکی اونجام بردمش خداروشکرکه سالم بود عصب چشمش برای پسرم تومادری ازته دلد دعابکن اینباربزمش نوارگوشش سالم باشه خدا سلامتی بده به فرزندت

عزیزم استرس شما خیلی زیاده .از تعدد تاپیک هات مشخصه ولی اینقدر خودت اذیت نکن . همه این راه ها رو م ...

پسرمن روسرش همانژیوم داره قرمزه پناه کردم بخدا فقط توفکرگوششم بچه شما نداره 

عزیزم استرس شما خیلی زیاده .از تعدد تاپیک هات مشخصه ولی اینقدر خودت اذیت نکن . همه این راه ها رو م ...

بخاطراین همه استرس شیرم خشک شد الان پسرم فقط شیرخشک میخوره خیلی دیگه توفکرپسرمم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز