موضوع حق پارکینگ سندی هستش نه فقط جای پارکینک
در قسمت پارکینگ ما ساخت و ساز غیر قانونی انجام دادن
ما رفتیم تمام کارهای قانونیشو انجام دادیم و حق به ما رسیده
وقتی طرف هی شوهر منو سر میدوونه نیاز بود که با بزرگترم برم صحبت کنن بابام نبود و من مجبورن با مادرم رفتم
از طرفی زن این ادم همسایه که میگم هی با دستوراتش روی اعصاب منه هی نامه میذاره دم در دستور میده با ما مثل مستاجر رفتار میکنه
بنظر شما لازم نبود با اون زن یه صحبت جدی انجام بدم؟