2777
2789
عنوان

دعوا😞

100 بازدید | 9 پست

امشب با شوهرم دعوامون شد . خیلی بی منطق ه.

از سر کار اومد از چشماش خستگی می بارید. بهش گفتم خستگیاتو تو خونه نیار بیرون در بزار اومدی داخل خونه باید خوش اخلاق باشی . بهش برخورد . 

بعد حالا بهم میگه چرا نمیخوابی؟ میگم دوست ندارم کنار توی بداخلاق بخوابم . رفتم تو حال خوابیدم . ایستاده بودم دستمو کشید میگه بغیر از پیش من حق نداری جای دیگه بخوابی. ازش متنفرم بد اخلاق غرغرو😕😕

این که دعوا نبود اما چرا انقدر بی درک !!

یه معلم دینی تو دبیرستان داشتیم ، میگفت اگه یه مرد تو خیابون صداتون کرد ، نگین بله ! بگین  هان .  شاید همون لحظه داشته صیغه میخونده!                                                        اون اولین درس زندگیم بود ..😂🤭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بدت نیاد ولی واقعا لوسی.خودت داری میگی خستگی از چشاش میبارید.به جای اینکه درکش کنی و فضای خونه را اروم نگه داری که خستگیش دربره میگی خستگیات را نیار تو خونه.تازه بعدم اومده نازت را کشیده

وای دوستداشتم جای شوهرت بودم.

چنان بداخلاقی نشونت میدادم، که تا یه هفته هر روز صبح به دیوار سلام میدادی

و…همیشه بر آن بودم دلی را نشکنم                                          اما وقتی به خود می نگرم                                                  تکه تکه ام…
مثلا چیکار میکنه خداییش بی اغراق بگو

باهام حرف نمی زنه هر چی بهش میگم میگه ساکت شو در صورت لزوم اون روز خونه نمیاد وقتیم خبرش خونه میاد یه راست تو تخت خوابه 😕قبلن فقط یه بار اینطوری شده بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز