2777
2789
عنوان

چقدر سخته

284 بازدید | 51 پست

من چند سالی میشه که ازدواج کردم و از خانواده ام دور هستم پدرم کلی بیماری دارن اما پارکینسونش وحشتناکه خدا نسیب دشمن هم نکنه از صد کیلو رسیده چهل کیلو یک سال پیش دکترش گفت هیچ کاری دیگه نمیشه کرد ....

چند روز پیش رفتم پیششون اصلا دیگه اون بابایی نبود که تمام سالهای مدرسه و دانشگاه کنارم بود و باهم می‌رفتیم و میومدیم همیشه تامیرسیدیم میومد جلو در استقبالم و وقت رفتن بدرقه ام میکرد اما این سری حتی متوجه نشد که اومدم و کی برگشتم

مامانم غذامیذاشت دهنش حتی دوسال هست ایزی لایف میشه 

کاش این مریضی ها نبود که عزیزانمون اینجوری اذیت بشن خیلی دلم گرفته کل مسیر برگشت رو گریه کردم یواشکی دور از چشم همسرم 

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهي بگردم

انشالله خدا شفاشون بده❤️

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

چه بیماری هست پارکی؟

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            

رفتم حرم حتما واسشون دعامیکنم انشاالله خدا شفاش بده😔

وروزی آدمها یک بار برای همیشه از چشمانت می افتند....مهم نیست نسبتشان چقدر نزدیک است یا چقدر دور.....مهم اینست تا ابد هیچ حسی به آنها نخواهی داشت!!!
لرزش دست وپاها بعد میرسه با سر

وای چه سخته😞😞الهی هیچ انسانی دچار بیماری نشه

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            
اسی جان ببخشید با اجازه چجوری میتونم کاربریمو حذف کنم

نمیدونم 

پیام بده نی نی یار

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

لرزش دست وپاها بعد میرسه با سر

یعنی سر هم میلرزه بخاطر چی هست؟

💝 میشودبامحبت و شجاعت دروازه های زندگی برویت باز💝😍دعاهای معجزه😍لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم اللهم  ایاک نعبد و ایاک نستعین💝
پدر منم پارکینسون داره خیلی سخته

خیلی از سی سال پیش شروع شده سه ساله وحشتناک داره پیشرفت میکنه

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز