اینچیزارو باید خانوادشون میگفتن ن ماها؛ولی دیگه متاسفانه جوری شده ک مادرا یسریاشون دیدم ک ب دوس پسر داستن دخترشون افتخار میکنن
درحالی ک بابای من وختی برا من خواستگار می اومد؛ولی ناراحت میشد و ب مامانم تاکید میکرد کسی نفهمه؛حتی پیش خودمم درموردش حرف نمی زدن
ولی نمیدونم الن چرا شوهر کردن انقدرررررر هدف بزرگی شده برا دخترا