2777
2789

ارع پ چی

سالها قبل فک میکردم تنهایی عجب فاجعه ای است اما...هر چ بیشتر مردم را شناختم تنهایی من دلچسب تر شد.عاشق تنهایی ام هستم❤.ب طرز اعتیادآوری ب سکوتِ مطلق عادت کردم.حتی در جمع هم از درون تنها هستم.حالا میفهمم چرا باید چاه را ب مردمان ترجیح داد. ♤ کاربر عزیز اگ مخالف نظرمی ریپ نزن این نظر شخصیه منه هر کسی یه ایده متفاوت دارع♤#کاربر_قدیمی

اف کورس بستگی دارع چ نوع پرونده ای رو بگیرع 

سالها قبل فک میکردم تنهایی عجب فاجعه ای است اما...هر چ بیشتر مردم را شناختم تنهایی من دلچسب تر شد.عاشق تنهایی ام هستم❤.ب طرز اعتیادآوری ب سکوتِ مطلق عادت کردم.حتی در جمع هم از درون تنها هستم.حالا میفهمم چرا باید چاه را ب مردمان ترجیح داد. ♤ کاربر عزیز اگ مخالف نظرمی ریپ نزن این نظر شخصیه منه هر کسی یه ایده متفاوت دارع♤#کاربر_قدیمی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارع پ چی

انواع پرونده ها حقوقی مواد مخدر خواستگارمع میخوام ببینم چطوره

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
اگر وکیل با سابقه باشه اره ولی جوون ها اکثرا تو دخل و خرجشون موندن . مخصوصا الان که تعداد وکلا زیاد ...

دفتر داره واس خودش موسسه حقوقی

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

بستگی به پرونده هایی که قبول میکنید داره و میزان رای اوردنتون توی دادگاه ها 

خودم اوایل پرونده ی سنگین نداشتم و بالطبع میزان درامدم زیاد نبود اما خب الان پرونده های سنگین هم دارم 

🧶درخواست دوستی قبول نمیکنم🧶منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر❤️ساکن هلند🌴لطفا سوالات حقوقی خود را در تاپیک ها بپرسید به هیچ عنوان در خصوصی پاسخگو نیستم🙏
انواع پرونده ها حقوقی مواد مخدر خواستگارمع میخوام ببینم چطوره

اره حقوقش خوبه

از خودشم بپرس خ خاستگاره بحث ی عمر زندگیع 

باید بدونی

سالها قبل فک میکردم تنهایی عجب فاجعه ای است اما...هر چ بیشتر مردم را شناختم تنهایی من دلچسب تر شد.عاشق تنهایی ام هستم❤.ب طرز اعتیادآوری ب سکوتِ مطلق عادت کردم.حتی در جمع هم از درون تنها هستم.حالا میفهمم چرا باید چاه را ب مردمان ترجیح داد. ♤ کاربر عزیز اگ مخالف نظرمی ریپ نزن این نظر شخصیه منه هر کسی یه ایده متفاوت دارع♤#کاربر_قدیمی
 من میگم با وکیل جماعت(پسر) ازدواج نکن(خودم وکیلم)

چرا دلیلش

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792