2777
2789
عنوان

جهنم یا بهشت؟

946 بازدید | 83 پست

به نظرتون جهنمی هستید یا بهشتی؟؟


(ناگفته نمونه...بعضی علما میگن کسایی که به خدا اعتقاد دارن اما کار بد کردن میمونن تو جهنم تا پاک بشن یا خوبی هاشون بیشتر بشه..

فقط بی دین ها یا کسایی که آیات خدا رو کذب کردن تو جهنم میمونن)


پس با این حساب به نظرتون در آخر تو جهنمید یا بهشت؟


البته هرکس اعتقاد خودشو داره..

منم این اعتقاد رو دارم مانند بعضی..

تعداد رای : 59
نظرسنجی
جهنمی هستم
17
28%
بهشتی هستم
42
71%

بنده نی نی سایتی هستم

   ●۱۰♡فروردین♡ تولدمه😍  خانومی گل زندگی جدیدی شروع کردم لطفا از گذشتم دیگه نپرس♥️🙏 ..................به زودی🤩😍تیکر بارداری میزنم 🤰انشالله🤲🧿💟 دعاکنید 😔 انتظار فرزند سخته😔😓😢 اگه خواستی ته دلت برام یه صلوات بفرست💙♥♥♥♥   به لطف خدا و دعای شما دوستان در من دو قلب میتپه🥰🥺♥

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من نوموخوام بمیرم😭

عامو جونی خسمه اگ تو جوابتون طولش دادم درک کنین خیلی انرژی میخوا ک تایپ کنی خعلیاااا🤦‍♀️دعوا نکنین عیبه ینی توهر تاپیکی رفتم پاک جر بی چتونه عامو چتووونه🤨

من همانم ک برایِ شما آبجوش میارم

ولی خدایی نامردی نکنید شمام موز و پرتقال بفرستین واس من 

چاکرم

سالها قبل فک میکردم تنهایی عجب فاجعه ای است اما...هر چ بیشتر مردم را شناختم تنهایی من دلچسب تر شد.عاشق تنهایی ام هستم❤.ب طرز اعتیادآوری ب سکوتِ مطلق عادت کردم.حتی در جمع هم از درون تنها هستم.حالا میفهمم چرا باید چاه را ب مردمان ترجیح داد. ♤ کاربر عزیز اگ مخالف نظرمی ریپ نزن این نظر شخصیه منه هر کسی یه ایده متفاوت دارع♤#کاربر_قدیمی

به نظرم قفل کن چون اینجا بی اعتقاد به شدت زیاده الانه که بیان همدیگه رو درسته قورت بدن اصلا یه سری ها به اون دنیا و بهشت و جهنم اعتقادی ندارن فکر کردن وقتی مردن دیگه کلا نابود میشن و دیگه بعدش هیچی نیست

شيعيان كه معتقدن هر كس با اعتقاد به تشيع بميره حتي گناه كار باشه بعد از اين كه براي گناهانش جريمه شد ...

حتی اونهاییکه ماناوجلوبازمیپوشن😂

من 1401اومدم تاپیکای قبلی مال خاله🙄
به نظرم قفل کن چون اینجا بی اعتقاد به شدت زیاده الانه که بیان همدیگه رو درسته قورت بدن اصلا یه سری ه ...

حیوانات هم میرن اون دنیا دیگه ازحیوان که کمترنیستن

من 1401اومدم تاپیکای قبلی مال خاله🙄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درمان آسم

هاشمممم | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز