چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ببوسم خاک پاک جمکران را...تجلی خانه پیغمبران را...خبر آمد خبری در راه است... سرخوش آن دل که از آن اگاه است... شاید این جمعه بیاید شاید...پرده از چهره گشاید شاید...
من18هفته رفتم الانم25هفتمه. دکتر گفته30هفته میفرسته از اونورم مرکز بهداشت گفته31تا34هفته حتما باید بری. بمونم 31هفته برم فقط یا بگم الانم بنویسه برام یدونه. اصلا تو چه هفته هایی باید سونو دا
میشه واسه کنجد تو دلم یه صلوات بفرستید تا سالم بیاد بغلم......خدایا شکرررررت
هفته 24چرا رفتی؟ من18هفته رفتم دکتر گفت سونو بعدی 30هفته. تا اخر بارداری چند بار میرن تو30برم دیگه ب ...
منم ۱۸هفته رفتم ولی هفته ۲۴ دکتر گفت اندازه شکمت یا همون رحمت نسبت به سن بارداریت کوچیکه بخاطر همین نوشت واسه سونو که خدارو شکر همه چی نرمال بود حتی سونو داپلر هم کرد