2777
2789
من18هفته رفتم الانم25هفتمه. دکتر گفته30هفته میفرسته از اونورم مرکز بهداشت گفته31تا34هفته حتما باید ب ...

من ۳۰ هفته رفتم

الان ۳۴ هفته ام فعلا دکترم برام ننوشته احتمالا ۳۶ هفته باید برم

عزیزای دلم لطف میکنین برای سلامتی گل پسرم یه صلوات بفرستین؟اگه فرستادین بگین منم برای حاجت شما صلوات بفرستم مهربونا🤩😍😘
چرا هفته 24عزیزم مگه بعد غربال گریا سونو28هفته نیس اخرم سونو34هفته

نه من واسه غربالگری هفته ۱۲ رفتم واسه انومالی ۱۸ یه بار هم چون شکمم کوچیک بود دکتر هفته ۲۴ فرستاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من18هفته رفتم الانم25هفتمه. دکتر گفته30هفته میفرسته از اونورم مرکز بهداشت گفته31تا34هفته حتما باید ب ...


تیکرت طبق ان تی زدی یا پریود ؟؟

❤️👶🏻الهي شكر 👶🏻❤️ اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرجهم 
مال من اولی خوب بود دیگه دکتر خودش واسم دومیو ننوشت

واقعا؟؟من دیروزمطب بودم وقت دادبراعربالکری دوم.هزینش خیلی زیاده واسه این نمیخام برم فقط360تومن ا زمایششه سونورونمیدونم

وزن اول😢😢100وزن الان 71وزن هدف😍😍64باقد165
واقعا؟؟من دیروزمطب بودم وقت دادبراعربالکری دوم.هزینش خیلی زیاده واسه این نمیخام برم فقط360تومن ا زما ...

خب عزیزم حتما خدایی نکرده مشکلی دیده دیگه وگرنه برا چی دوباره بفرسته

خب عزیزم حتما خدایی نکرده مشکلی دیده دیگه وگرنه برا چی دوباره بفرسته

نه خودش گفت هیچ مشکلی نداره میگه اون آزمایش وسونوبااین فرق داره

وزن اول😢😢100وزن الان 71وزن هدف😍😍64باقد165
تاریخ  اخرین پریودت کی بوده عزیزم

7اردیبهشت. با تاریخ سونو تیکرم رو زدم ولی تاریخ زایمانم با تاریخ که مرکز بهداشت با پریودم حساب کرده یک روز فرق میکنه فقط

میشه واسه کنجد تو دلم یه صلوات بفرستید تا سالم بیاد بغلم......خدایا شکرررررت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792