2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

150 بازدید | 4 پست

سلام من ۴روزه زایمان طبیعی داشتم جای بخیه هام خیلی میسوزه اذیتم میکنه هرروز دوش و شستشو بتادین و سشوار انجام میدم کاردیگه ای هس کن انجام بدم زودتر خوب بشه بتونم راحت راه برم 

همش درد دارم هم زیر دلم هم کشاله پاهام 😰

خدايا شكرت بابت اين همه نعمت و 👼🏻عشقي كه دادي 🙏مراقبمون باش 🤲🏻آمين

ای کاش یه زنگ به دکترت بزنی

منم طبیعی زایمان کردم ولی از همون اول راحت راه میرفتم 


حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏

زیر دلتو با روغن چرب کن نذارر هوا بکشه 

من برای زود جوش خوردن بخیه هام زیاد می رفتم حموم، یکی از دوستام خدا خیرش بده بهم گفته بود بخیه با اب جوش می خوره رو منم جواب داد

خوشبختی یعنی دوتا پسر کوچولو‌ تو خونت داشته باشی ❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زیر دلتو با روغن چرب کن نذارر هوا بکشه  من برای زود جوش خوردن بخیه هام زیاد می رفتم حموم، یکی ...

من میشورم حتی دسشویی میرم با اب ولرم درصورتیکه مامانم میگن نشور رحمت آب میگیره میگم شایذ ازاونه زیردلم درد گرفته

خدايا شكرت بابت اين همه نعمت و 👼🏻عشقي كه دادي 🙏مراقبمون باش 🤲🏻آمين
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز