2777
2789
عنوان

اسي.....

| مشاهده متن کامل بحث + 613 بازدید | 83 پست
دوستم هدف من از اين تاپيك نه به كلمه اسي بود  نميدونم ربطش ب عروس چي بود😘😘😂😂😂  ...

اولش گفتم ببخشید

بعدشم قضاوت نکردم گفتم حس کردم

حالا بازم میگم ببخش اگه حرفم ناراحتت کرد😊

ولی خدایی دیگه گیر نده حال نداریم کامل بتایپیم باشه اسی😩😅

❤إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ❤ ❤البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است.❤آخرش قشنگه.....😍✌مگه داریم خوشگل تر و باحال تر و تو دل برو تر و جیگر تر از من...؟🤔😄متاسفانه زیاد وقت نمیکنم آنلاین شم لطفا تگم نکنید وقتی تگم میکنید شرمنده میشم که نمیتونم پاسخی بدم  🌹 سپاسگذارم 🌹                                                                              

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خو تا حالا ندیده بودم به یکی بگن اسی بهش بربخوره تو اولین نفری

هركس تو زندگيش واسه خودش قاعده و قانون و خط قرمزهايي داره فكر نميكنم دليلي ب قضاوت كردن من باشه چون ميگم اين كلمه خيلي چندماههه داره تكرار ميشه 

توي تاپيك هاي فان و خنده دار شايد جايگاهي داشته باشه ولي تو تاپيكي ك طرف داره درد و دل ميكنه قشنگ نيس ادمو اذيت ميكنه 


پسرم 👑سرم
بازم ربطش ب عروس و اينا نفهميدم

حالا عروس نشد خانم همسایه😩

❤إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ❤ ❤البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است.❤آخرش قشنگه.....😍✌مگه داریم خوشگل تر و باحال تر و تو دل برو تر و جیگر تر از من...؟🤔😄متاسفانه زیاد وقت نمیکنم آنلاین شم لطفا تگم نکنید وقتی تگم میکنید شرمنده میشم که نمیتونم پاسخی بدم  🌹 سپاسگذارم 🌹                                                                              

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز