سلام خانوما وزن نوزاد من وقت تولد 3 کیلو و در 15 روزگی 3700 بود ودر 40 روزگی 4700 آیا درست وزن گرفته و خوبه؟ و اینکه شما موافقید بهش شیر خشک کمکی بدم دوست دارم باد کنه و تپل بشه و آیا دادن ترنجبین و بارهنگ تا چند ماهگی درسته خوبه؟
تعداد رای : 7
نظرسنجی
بد است
1
14%
متوسط است
0
0%
خوب
3
42%
عالی
3
42%
تنها ترین امید من در این دنیا وجود توست خدایا.. من را در تمام مراحل زندگی یاری کن.. جز تو هیچکس نمیتواند موفقیتم را تضمین کند.. 🤲🌹🙏
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.