2777
2789
عنوان

کم تحرکی جنین

187 بازدید | 24 پست

سلام دوستان ..من هفته ۳۱هستم ولی خیلی کم احساس میکنم حرکاتشو ..انگار قدرت نداره خیلی ضعیفه مثل اوایل بارداریه..کسی بوده اینجوری باشه؟هفته ی گذشته وقتی چیزی میخوردم دراز میکشیدم ضربه هاش بهتر بود ولی الان خیلیییی ضعیفه بعضی وقتا هیچی حس نمیکنم..ضربان قلبم چنبار چک کردم نرمال بود .رشدش خوبه .آب دورشم خوبه نمیدونم مشکل چیه.خواهش میکنم اگه کسی اینجوری بوده راهنماییم کنه ممنون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما nstانجام دادی عزیزم؟

ن 

هر ماه میرم پیش دکتدم برای چکاپ

این ماهم چند روز پیش رفتم

ضربان قلبشو گذاشت

گفت مشکلی نداره

گفت فقط تو این هفته ها همینکه تا یه ساعت بعد غذا ۴_۵تا لگد بزنه یا بچرخه کافیه

لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 

تو استراحته راحتش بذار

میخواد وزن بگیره منم هفته 37 پسفردا تموم، امروز حرکاتش کمترشده و درد مثانه ورفتم فکنم بخواد بیاد

ﻣﻦ ﯾﮏ ﺁﺭﯾﺎﯾﯽ ﺍﻡ،ﺍﻫﻮﺭﺍﻣﺰﺩﺍﯼ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺳﺖ.ﺍﺯ ﺗﺒﺎﺭ ﮐﻮﺭﻭﺷﻢ،ﻭﻟﯽ ﺷﺎﻫﻢ ﺣﺴﯿﻦ ﺍﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯿﻄﺎﻟﺐ (ﻋﻠﯿﻪ ﺍﺳﻼ‌ﻡ) ﺍﺳﺖ.ﺍﺯ ﺩﯾﺎﺭ ﺁﺭﺷﻢ، ﻭﻟﯽ ﮐﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﻣﻦ ﻣﺴﻠﻢ ﺍﺑﻦ ﻋﻘﯿﻞ ﺍﺳﺖ.ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯾﻢ ﻫﺨﺎﻣﻨﺸﯽ ﺍﺳﺖ ،ﻭﻟﯽ ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﺤﺮﻣﯿﻦ ﺍﺳﺖ.ﺷﺎﻩ ﻋﺒﺎﺱ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ،ﻭﻟﯽ ﺷﺎﻩ ﻣﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﺍﺑﻦ ﻋﻠﯽ (ﻉ) ﺍﺳﺖ.ﺁﺭﯼ ﻣﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﺎﻭﻩ، ﻣﺪﯾﻮﻥ ﻧﺎﺩﺭﺷﺎﻩ ،ﻭﻟﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﻡ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ (ﺹ) ﺍﺳﺖ.قدﻣﺖ ﮐﺸﻮﺭﻡ ﺍﺯ ﻣﺎﻭﺭﺍﯼ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﻪ ﻗﺪﻣﺖ ﺁﻥ ﻣﯿﻨﺎﺯﻡ ﻭ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﺸﻮﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ،ﻭﻟﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻼ‌ﻡ ﻣﻮﻻ‌ﯾﻢ ﺣﯿﺪﺭﮐﺮﺍﺭ،ﻋﻠﯽ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯿﻄﺎﻟﺐ (ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ)ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ.ﺁﺭﯼ ... ﻣﻦ ﯾﮏ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻢ ﻭ دوست ندارم ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﺸﻮﺭﻡ؛ ﺑﻪ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﺍﺗﻢ ﺿﺮﺑﻪ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ..من_یک_آریایی_مسلمانم💙کاربری دوم🤢
سلام ، چند تا دونه خرما یا یکم اب قند خیلی شیرین بخور و یک ربع ب سمت چپت دراز بکش ، ببین حرکاتش بهتر ...

اینکارم میکنم ولی بعضی وقتا خیییلی کم حسش میکنم بعضی وقتام هیچی   دیروز تا الان دیگه بدتر شده ..امروزم رفتم سونوکت برام گذاشتن ضربانش حدود ۱۴۰بود گفتن نرماله

اینکارم میکنم ولی بعضی وقتا خیییلی کم حسش میکنم بعضی وقتام هیچی    دیروز تا الان دیگه بدت ...

کجا رفتی؟


لطفا برای سلامت تو دلیم دعا کنین و صلوات بفرستین که سالم باشه...اجرتون با امام زمان 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز