2777
2789
عنوان

دلم سوخت

421 بازدید | 21 پست

برا تاپیک پسر تتهای شب اخه یهو ما جوونا چمون میشه این طوری میشیم

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خداییش حوصله نکردم بخونم یکی توضیح کوتاه بده😕

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم
خداییش حوصله نکردم بخونم یکی توضیح کوتاه بده😕

پسره ۱۱ سال بود بایکی بوده عاشقو دیونه هم بودن

بعد کلی فرازو نشیب عید میخواسته بره خواستگاری دختره اومده گفته نمیخوامت خدافظ😐

پسره ۱۱ سال بود بایکی بوده عاشقو دیونه هم بودن بعد کلی فرازو نشیب عید میخواسته بره خواستگاری دختره ...

😐😐😐😐😐به همین راحتی

اگر گلی را دوست دارید آن را نچینید، چون با چیدن، آن گل می میرد و دوست داشتن تمام می شود. اگر گلی را دوست دارید بگذارید بماند. عشق مالکیت نیست عشق قدر چیزی را دانستن است

لعنت به من یه عشق اینجوری هم نداشتم تو زندگیم

اگر گلی را دوست دارید آن را نچینید، چون با چیدن، آن گل می میرد و دوست داشتن تمام می شود. اگر گلی را دوست دارید بگذارید بماند. عشق مالکیت نیست عشق قدر چیزی را دانستن است

@پسر_تنهای_شب

داداش یکی تاپیکاتو بازمیذاشتی خب

خواستم راهکاربدم 

ای وای از اون روز که سنگم طلا شه..... کسی چه می داندشاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد،یا پیانو می زندو آواز می خواندوجلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد.کسی چه می داند،شاید تنها شرط معشوقه ی هیتلربه خاک وخون کشیدن دنیا بود                                                   کسی سر از کار زن ها در نمی آورد،با سکوتشان شعر می خوانند،با لبهایشان قطعنامه صادر می کنندباموهایشان جنگ می طلبند , باچشم هایشان صلح! کسی چه می داندشاید آخرین بازمانده ی دنیا زنی باشدکه با شیطان تانگو می رقصد ...💙💙#سیاوش_شمشیری

من خوندم ... ولی قفل بود ک بهش بگم

وقتی یه رابطه ای طولانی میشه ادم خسته میشه چون بلاتکلیفه ....چون تکلیفش رو نمیدونه 

این خانم احتمالا این طولانی بودن خسته اش کرده

سعی میکنم کمتر بیام.... اخه تعداد افرادی که کسی نبوده روی ادب و فرهنگشون نظارت کنه زیاده متاسفانه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792