2777
2789
عنوان

دلم سوخت

| مشاهده متن کامل بحث + 421 بازدید | 21 پست
پسره ۱۱ سال بود بایکی بوده عاشقو دیونه هم بودن بعد کلی فرازو نشیب عید میخواسته بره خواستگاری دختره ...

باریکلا.خداخیرت بده.خیلی مختصر و مفید بود.حوصله نداشتم داستان را بخونم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گفت سه شب دیگه میام جواب میدم اونموقع باز میکنه

یه وقت یادم میره اخه کاشکی اگر دید صدام کنه یه راهی براش دارم

ای وای از اون روز که سنگم طلا شه..... کسی چه می داندشاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد،یا پیانو می زندو آواز می خواندوجلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد.کسی چه می داند،شاید تنها شرط معشوقه ی هیتلربه خاک وخون کشیدن دنیا بود                                                   کسی سر از کار زن ها در نمی آورد،با سکوتشان شعر می خوانند،با لبهایشان قطعنامه صادر می کنندباموهایشان جنگ می طلبند , باچشم هایشان صلح! کسی چه می داندشاید آخرین بازمانده ی دنیا زنی باشدکه با شیطان تانگو می رقصد ...💙💙#سیاوش_شمشیری

برای چی میگن طولانی مدت دوست نشید پس ؟ همین که تو این مدت هم پایبند هم بودن خودش خیلیه . آخه تعهدی به هم نداشتن که 

دخترم وقتی اومدی به این دنیا اینو همیشه یادت باشه که تو زندگی بدترین حرفا رو از اونایی میشنوی که برات عزیزترن .  بدترین ضربه ها رو از اونایی میخوری که فکرشم نمیکردی ! همیشه نزدیک ترین هات قلبتو بدجور میشکنن . پس به هیچ کس وابسته نباش از هیچ کس توقع نداشته باش و به اندازه هرکسی رو دوست داشته باش حتی منو که مادرتم . عزیزکم کسی نبود این حرفا رو به من بزنه برای همین خیلی وقتا بیصدا شکستم ولی تا وقتی زنده م اینو بهت میگم چون دوست ندارم تو هم مثل من بشکنی دردونه ی مامان  😘

@پسر_تنهای_شب  بیابرادر تاپیکت قفل بود خواستم بگم اون صددرصد بایکی دیگس که بهونه گیر شده وگرنه بقول شما شرایط های سختی رو پشت سر گذاشته ودیوانه نبوده واسه این چندماه کم بیاره ببخشم اینجوری گفتم،،،مطمئن باش یه روزی چنان چوب کارشو بخوره که قشنگ متوجه بشه ازکجا وبخاطرچی خورده

والا برو بخون دیگه

خوندم😭

اگر گلی را دوست دارید آن را نچینید، چون با چیدن، آن گل می میرد و دوست داشتن تمام می شود. اگر گلی را دوست دارید بگذارید بماند. عشق مالکیت نیست عشق قدر چیزی را دانستن است
پسره ۱۱ سال بود بایکی بوده عاشقو دیونه هم بودن بعد کلی فرازو نشیب عید میخواسته بره خواستگاری دختره ...

مرسی از دختر😒😐😐😐

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792