2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چه شنت چیه

دکترا میدونن ببری بیمارستان 

هیچی یه چیزیه که مایع مغز رو میکشه فکر کنم

لطفا اگر نظر من مخالف عقیده شماست بهم حمله نکنین. ریپلای نکنید.من فقط عقیده شخصی خودم رو مطرح کردم. جای هیچ دعوایی نیست. حوصله بحث باشما و تحمل بد لحنی یه عده تون رو اصلا ندارم. دوستتون دارم اما احترام براتون قائلم پس احترام قائل باشید. یادتون باشه شما با کلامتون فقط دارین سطح فرهنگ و ادب و شعور و تربیت خانوادگی خودتون رو میرسونین. باتشکر از همگی. راستی لایک ممنوع   
خوب 14روزبستری بود

الان مگه خوب نشده؟ الان مشکل چیه؟ 

لطفا اگر نظر من مخالف عقیده شماست بهم حمله نکنین. ریپلای نکنید.من فقط عقیده شخصی خودم رو مطرح کردم. جای هیچ دعوایی نیست. حوصله بحث باشما و تحمل بد لحنی یه عده تون رو اصلا ندارم. دوستتون دارم اما احترام براتون قائلم پس احترام قائل باشید. یادتون باشه شما با کلامتون فقط دارین سطح فرهنگ و ادب و شعور و تربیت خانوادگی خودتون رو میرسونین. باتشکر از همگی. راستی لایک ممنوع   
الان مگه خوب نشده؟ الان مشکل چیه؟ 

میگم که بردمش مرحله اول برای گوشش گفت خوبه یه مرحله دیگه هس بهش میگن abr اونو دوماهگی انجام دادم براش گفت مشکل داره بردمش متخصص گوش دیدش گفت عفونت داره داو دادگفت اینارومصرف بکنه پنج ماهگی بیارش ببینمش بعدببرش شنوایی سنجی abr ازش احتمال 80درصد مال عفونت بوده جواب ازمایش گوشش خوب نبوده الان تاپنج ماهگیش من خیلی توفکرشم الان سه ماهشه اذرماه بایدببرمش تورابخدا براش دعابکنین

میگم که بردمش مرحله اول برای گوشش گفت خوبه یه مرحله دیگه هس بهش میگن abr اونو دوماهگی انجام دادم برا ...

ایشالله خوب میشه نگران نباش

بزای سلامتی اش نذر نمک حضرت فاطمه زهرا کن خوب میشه

بگو 18 تا نمک نذر میکنم به نیت سلامتی نوزادم برای مهر خانم فاطمه زهرا 

بعد حاجت روایی ببر امامزاده ای جایی پخش کن

لطفا اگر نظر من مخالف عقیده شماست بهم حمله نکنین. ریپلای نکنید.من فقط عقیده شخصی خودم رو مطرح کردم. جای هیچ دعوایی نیست. حوصله بحث باشما و تحمل بد لحنی یه عده تون رو اصلا ندارم. دوستتون دارم اما احترام براتون قائلم پس احترام قائل باشید. یادتون باشه شما با کلامتون فقط دارین سطح فرهنگ و ادب و شعور و تربیت خانوادگی خودتون رو میرسونین. باتشکر از همگی. راستی لایک ممنوع   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز