خوب پسرمو بعد ازبستری شدنش خوب شدمرخص شد مرحله اول برای گوشش بردمش گفت خوبه گفتن پسرم مننژیت داشته گفت دوماهگی بیارش برای ازمایش abr بردمش گفت هردوگوشش مشکل داره بردمش متخصص گوش وحلق بینی گفت عفونت داره احتمالا بخاطرهمینه گوشش مشکل داشته دارو دادگفت مصرف بکنه دوماهگی ببرش الان خیلی توفکرشم تورابخدا دعاش بکن به صداهاواکنش نشان میده حرف میزنم بهم گوش میده بالبخندجوابمومیده