2777
2789
عنوان

بیبیچک مثبت

| مشاهده متن کامل بحث + 312 بازدید | 43 پست
باورت بشه مامانی😍 چند سالته؟تجربه اولته؟

آره عزیزم اولین بچمه ۲۷ سالمه

از اسفندماه اقدام بودیم

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بفکر سوپرایز شوهری باش

نشد😂😂😂😂همیشه کلی رویا داشتم برا سورپرایزیش 

ولی خب شوشو همیشه از من بیشتر حساب روزها رو داشت دقیق بعد تاخیر خودش بیبیچک میگرفت میگف همین الان جلو خودم برو بذار بیا نشون بده😂😂😂

ولی نمیدونید چقد خوشحاله 

خدا انشالا این شادی رو به همه بده

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
نه عزیزم اما زیاد رویی نکن منم طبقه سومم 

من روزی یکی دوبار رو مجبورم برم بیرون حالا مگه نهایت تلاشمو بکنم روزی فقط یکبار برم و بیام

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
آره عزیزم اولین بچمه ۲۷ سالمه از اسفندماه اقدام بودیم

همسنیم پس. من از مرداد پارسال اقدام بودم فروردین باردار شدم.۷ ماه طول کشید

📿 ➡️ این تسبیح منه مخصوص وقتایی که میام نی نی سایت 😐
همسنیم پس. من از مرداد پارسال اقدام بودم فروردین باردار شدم.۷ ماه طول کشید

پس دقیقا مثل همیم منم همون هفت ماه طول کشید

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
بتات رو 2000بود؟ فکر کنم هفته پنج یا شش هستی

عزیزم دکتر دیروز گفت بین هفته هفت و هشت هستی ولی خودم حساب میکنم تازه رفتم تو هفته شیش

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
خب الان امروز شدی ۵ هفته. ۳ هفته دیگه باید بری سونو برای صدای قلبش

آره عزیزم دیروز دکتر برام نوشت

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
مبارکه عزیزم  چه علائمی داری؟

هیچ علائمی نداشتم فقط مثل هر سری دردای پری منتها بیشتر دردم یک سمتم بود تااااازه از دیروز که هفته شیشم شده یه کوچولو سرگیجه دارم و دهنم کمی تلخ میشه بعضی وقتا و بینیم هم خیلی تیز شده

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته

مبارك باشه 🥰

هيچ دارويي نخور ٣ ماهه اول خيلي حساس و مهمه چون همه ارگاناي اصليش تشكيل ميشه

گرمي جات نخور خدايي نكرده باعث سقط ميشه...

هر روز فوليك اسيد بخور

از روز اول اخرين پري حساب كن هر موقع ٧ هفته كامل تموم شد برو سونو بده واسه تشكيل قلبش زودتر نرو كه استرس ميگيري... 


رژیمی که گفتی چی بود؟من چند روزه شروع کردم ورزش میکنم و غذامو کم کردم

عزیزم تاپیک بعدی رژیم رو زدم 

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
عزیزم دکتر دیروز گفت بین هفته هفت و هشت هستی ولی خودم حساب میکنم تازه رفتم تو هفته شیش

مبارکت باشه گلم 😍 الان پس تو ماه دومی 

خدایا شکرت که همیشه بهترینارو قسمت بنده هات میکنی♥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز