2789
عنوان

بیبیچک مثبت

| مشاهده متن کامل بحث + 312 بازدید | 43 پست
چند روز از موعد گذشته؟ ماه پیش چه روزی پریود شدی؟

الان چار روز گذشته ماه پیش ۱۳م پریود شدم الان هم عدد بتام ۲۰۱۰

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
راستی  چکار کردی که باردار شدی؟ منم دقیقا مثل  تو پریودام نامنظم بود و با دوفاستون یا همو ...

عزیزم من آز هورمون دادم و پرولاکتینم بالا بود و هشت تا داستینکس خوردم و البته رژیم گرفتم و حدود ۷کیلو وزن کم کردم ۶۷ بودم شدم تقریبا ززیر ۶۰

حالا تو تاپیک بعدی کااامل مینویسم تجربه هام رو

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم اول اینکه مبارک ...دوم اینکه مواظب خودت باش هیچ قرصی بدون تجویز پزشک استفاده نکن ...سوم ا ...

مرسی عزیزم دلم دوستان بخشید اگر دیر جواب میدم سرعت نت پایینه

باشه خانومی حتما

مرسی که گفتی

میشه بگی بیشتر چه غذاهایی بخورم

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
بتات رو 2000بود؟ فکر کنم هفته پنج یا شش هستی

اگر از اول پریودیم حساب کنم تقریبا تو هفته پنج هستم ولی تو رنج آزمایشگاه زده بود بین ۵۰۰تا ۱۰۰۰۰هفته چار

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
الان چار روز گذشته ماه پیش ۱۳م پریود شدم الان هم عدد بتام ۲۰۱۰

خب الان امروز شدی ۵ هفته. ۳ هفته دیگه باید بری سونو برای صدای قلبش


📿 ➡️ این تسبیح منه مخصوص وقتایی که میام نی نی سایت 😐
عزیزم من آز هورمون دادم و پرولاکتینم بالا بود و هشت تا داستینکس خوردم و البته رژیم گرفتم و حدود ۷کیل ...

منم باید وزن کم‌ کنم. من الان ۷۸ ام باید بشم ۶۵ یا کمتر🤕

📿 ➡️ این تسبیح منه مخصوص وقتایی که میام نی نی سایت 😐
کاری  نداره سه ماه اول خیلی حساسه مراقب خودت باش و بدی دکتر آزمایش و برات مینویسه و قرص فولیک ا ...

بچه ها خونمون طبقه سومه بدون اسانسور مشکلی پیش نمیاد

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
باید بزایی    ..ندونبه

😍

زاییدنشم قشنگه

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
منم باید وزن کم‌ کنم. من الان ۷۸ ام باید بشم ۶۵ یا کمتر🤕

رژیم کاهش وزن هم میذارم تو تاپیک بعدی

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
😍 زاییدنشم قشنگه

اره منم برا خودم زاییدن رو ارزومندم  

😍ما قدبلندا واژه ای به نام "این" نداریم چون از  ارتفاعی که ما نگاه میکنیم همه چی "اونه"😍😁آقایوننننننن داداشام،گوفته باشم،اینجه باس ماس.. یعنی کلش باس ماس. این تاپیک  و اون تاپیک لایک و کامنت ماس ماس.یعنی سااایت کلوهومش ماس ماس.. آبجیا فدا مدا  
خب الان امروز شدی ۵ هفته. ۳ هفته دیگه باید بری سونو برای صدای قلبش

واااای نگو واقعااا

باورم نمیشه هنوز

بهترین لحظه زندگی من شد لحظه ای که عدد بتای بارداریم نشون داد تودلی مامان هههههههست خواب نیست رویا نیست واقعیته
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792