2777
2789

زیبایی جنین؟؟؟🤤🤤🤤🤤

ان صلاة تنهى عن الفحشاء والمنكر                                       اگه به کسی در حین عصبانیت توهین کردم واقعا واقعا واقعا واقعا واقعا از ته دل معذرت میخام...هیچی تو دلم نیست فقط زود عصبانی میشم....شرمنده😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من از اول بارداری تا روز آخر هر رووووز دوتا سیب قرمز میخوردم. صبح هم مربای بِه.

تعریف از پسرم نباشه خدایی خیلی خوشگله. همه ی ژن خوبا رو گرفته. کسایی که نمیشناسنمون تو خیابون میبیننش فکر میکنن دختره. که میگم از لباساش مشخصه پسره که

خدایا شکرت🙏

سیب زد ازن دون دونی ها بخور. . . مادرم سر خواهرم اونو میخورده خوهرم هم لپاش کمی چال داره وقت میخنده هم پوستش سفید و زیباست خیلی خیلی خیلی ماشاءالله

سر من شکلات نوشابه ای ازین قدیمیا میخورده  من شدم سیاه و زشت

شوهر من..محمدرضای من..محمدم..رضای من..کجا بروم وقتی سرزمین پهناور میان بازوانت را به اسمم زدی..کجا بنشینم وقتی سرم را به شانه هایت میفشاری....تا در حصار گیرند دستان تنومندت تن نحیف مرا..گوش به که بسپارم وقتی قلبت چنان مشت میکوبد بر سینه ات.. و فریاد می‌زند: عاشقتم♥💍🙊🙈.  که را ببینم وقتی هرجا را می‌نگرم،تورا میبینم... کدام عسل کامم را شیرین کند وقتی شهد عشق تو را مینوشم...کدام هیبت قلبم را بلرزاند وقتی رگ گردنت سایه انداخته بر زنانگی هایم...چه شیرین است وقتی کلید می‌اندازی..و شروع میشود تپش این قلب بیقرارم..رسوایم میکند وقتی شتابان به سوی آغوش بازت پرواز میکنم..و جایی میان قلب بیقرارت، عطر تن من با عطر عرق تن تو یکی میشود... و فرشتگان خداوند لبخند میزنند..عاشقتم..شوهرم...🙊🙈💋💍♥🌹🐣.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز