2777
2789
سوره یوسف رو بخون رو سیب فوت کن بخور  یه همسایه هامون این کارو میکرد دخترش که به دنیا اومد مثل ...

مامان باباش چی ؟ خوشکل نیستن ؟ مامان بزرگ و عمه و بقیه چی ؟ من خودم بقیه میگن خوشگلی شوهرم معمولیه . ولی خانواده ش اصلا تعریفی نیستن . میترسم اگه یه وقت باردار بشم به اونا بره 🤦‍♀️🤭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سوره یوسف رو بخون رو سیب فوت کن بخور  یه همسایه هامون این کارو میکرد دخترش که به دنیا اومد مثل ...

عزیزم فرقی نداره چه ماهیی؟اخه بعضیا میگن هنوز که جنین زنده نشده باید این کارو کرد😐

تغذیه رابطه مستقیم داره ما نه تا بچه ایم هر کدوممون هم شبیه ادمای یه قاره ایم . . تازه بابا مامانم دخترعمو پسرعمون. .

هرچقدر میتونید میوه چیزای ارگانیک بخورید. . . .

شوهر من..محمدرضای من..محمدم..رضای من..کجا بروم وقتی سرزمین پهناور میان بازوانت را به اسمم زدی..کجا بنشینم وقتی سرم را به شانه هایت میفشاری....تا در حصار گیرند دستان تنومندت تن نحیف مرا..گوش به که بسپارم وقتی قلبت چنان مشت میکوبد بر سینه ات.. و فریاد می‌زند: عاشقتم♥💍🙊🙈.  که را ببینم وقتی هرجا را می‌نگرم،تورا میبینم... کدام عسل کامم را شیرین کند وقتی شهد عشق تو را مینوشم...کدام هیبت قلبم را بلرزاند وقتی رگ گردنت سایه انداخته بر زنانگی هایم...چه شیرین است وقتی کلید می‌اندازی..و شروع میشود تپش این قلب بیقرارم..رسوایم میکند وقتی شتابان به سوی آغوش بازت پرواز میکنم..و جایی میان قلب بیقرارت، عطر تن من با عطر عرق تن تو یکی میشود... و فرشتگان خداوند لبخند میزنند..عاشقتم..شوهرم...🙊🙈💋💍♥🌹🐣.
مامان باباش چی ؟ خوشکل نیستن ؟ مامان بزرگ و عمه و بقیه چی ؟ من خودم بقیه میگن خوشگلی شوهرم معمولیه . ...

باباش بد نبود ولی خدایی مامانش خیلی زشت بود پسرش به مامانه رفته بود ولی دخترشو میگف خیلی رعایت کرده بود و دستورات کتاب ریحانه بهشتی رو اجرا کرده بود واقعا خیلی خوشگله

ژنتیک موثره ولی تغذیه هم بی تاثیر نیس !

خو اخه بچه ای که پدرمادرش قنبر و صنم باشن خو نمیشه با تغذیه شبیه جنیفرلوپز بشه.

اونوقت باید برای همه توضیح بدن ک جرا شبیه خودتون تیس

❤خدایا عاشقان را غم  مده  شکرانه اش با من....❤

من سر پسرم هر روز یدونه سیب کم‌کمش میخوردم با به خربزه گلابی کلی هلو ی عالمه بقیه میوه هاام میخوردم تازه من اورگانیک مصرف میکردم واسه باع عمم بود میوه ها پسرمم اولش بدنیا اومد زشت بود ولی بعد چهل ناز شد عکسش تو تاپیک قبلیم هست خیلی از خانومای سایت فک کرده بودن دختره تعذیه و ژنتیک خیلی تاثیر داره تازه اگه به عقب برگردم بادمجون اصلا نمیخورم خرماام کمتر میخوردم چون رنگ چهره رو تیره میکنه

محکم بشین دلم این دور اخره
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز