ببین من یکم بررسی کردم دیدم بیکینی معمولا برگشت داره ولی انقدر ریشه هاش ضعیفه که میتونی بری اپیلاسیو ...
یعنی دیگه بعدچندبار اپیلاسیون میره؟اخه باید شارژ هم بشه،با اپلاسیپن که نمیشه
پس کی کرونا تموم میشه ،من به این حجم از زندگی مشترک عادت ندارم ،به من گفته بودن صبح میره شب میاد.... زن دوم نگیرین، یا زن دوم شمارو میکشه ، یا شما زن دوم رو میکشین ، یا زن اول هر جفتتون رو میکشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کل بدن شامل شکم هم میشه؟ نتیجه گرفتی؟ چند جلسه خوب میشه؟
سلامعزیزممننرفتملیزر .اونخانومچون پرسیده بود فول بادی یعنی چی .فقط گفتمکلبدن
😊
۱۴۰۰/۱/0۲....از امضام رد نشو راخت بیا یه دقه😢. ... 1399/۱۲/۱۴بچه ها من جیگر گوشمو از دست دادم دعا کنید خدا باز بهم ببخشه و واسه آروم شدن داغ دلم صلوات بفرستید لطفا... 1399/۱۲/۰۴امروز صدای قلب معجزه خدارو شنیدم😍. .. 1399/۱۱/۱9 من امروز فهمیدم مامان شدم دعا کنیدسالمو سلامت بغلمبگیرمش .الهیقربونش بشه مامانش کخیلی دلشمیخواد یه کاکل زری خدا بهشبده.خدایا کوچیکتم یه سالم و نمکیشو بمنمبده 😊واسه خوشبخت شدنم و رسیدن به خواسته دلم یه صلوات مهمونم میکنید💚
من تو دوران پریودمم هم میرم لیزر برای صورتم مشکلی پیش نمیاد من پیش خانم دکتر اشبین تو مرزداران برای صورتم که خیلی راضیم واقعا دکتر خوبیه شمارشم بخوای می تونم بهت بدم
من فول بادی رفتم کلینیک ماهورا به من گفتن بهتره تو اون موقع نیام اما بدن با بدن فرق داره باید از خود کلینیکت زنگ بزنی سوال کنی. من توی دوران قاعدگیم هم رفتم ولی تاثیر داشت همچنان و خیلی راضیم
اگه ضخیم شده برو دیگ بعضی جاها دلشون نمیسوزع واسه پول میگن بیا همه حاتو لیزر کن ولی نازک باشع بدتر ...
شما حتما بگین با لیزر تیتانیوم موهاتون لیزر کنند حتی اگر نازک و کرکی هم باشه فولیکول ها رو ازبین میبره من برای این که بدونید این لیزر چجوری کار میکنه لینکشو میزارم مطالعه کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید.
من کلینیک ویولت رفتم فول بادی لیزر کردم، الان با اینکه دو سال وقفه افتاده، اما اصلا موهام رشد نمی کنن، به نظرم دستگاهی که لیزر می کنی مهمه. حتما برو کلینیک ویولت.