2777
2789
عنوان

متاهلا

| مشاهده متن کامل بحث + 1911 بازدید | 159 پست
چرا خب؟؟ الان راضی؟؟ 

شوهرم ول کن نبووووود 

نه بابا چه راضی  😭

تیکر رسیدن به حاجتمه * روز شهادت امام رضا علیه السلام  98/8/7 از امام رئوف طلب حاجت کردم*  میشه با دلای پاکتون برا رسیدن به حاجتم دعا کنید و صلوات بفرستین 😢  اگه فرستادین بگین منم براتون صلوات بفرستم مهربونا ... ان شاءالله سال دیگه همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام  من به حاجتم رسیده باشم بگو آمین 💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ینی دست درازی یا کلا بکارتتو گفت.کثافت عوضی اشغال باید پسر عمتو میکردی لکه حیض

بیشعور از پشت....

میخواست کلا از جلو باشه التماسش کردم 

انقدر تو باغ داد زدم و التماس کردم که تا مدتها صدام گرفته بود 

یادم میاد دلم برا شوهرم میسوزه 😔😔😔😔

لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم 
آخی چندسالشه شوهرت

36

تیکر رسیدن به حاجتمه * روز شهادت امام رضا علیه السلام  98/8/7 از امام رئوف طلب حاجت کردم*  میشه با دلای پاکتون برا رسیدن به حاجتم دعا کنید و صلوات بفرستین 😢  اگه فرستادین بگین منم براتون صلوات بفرستم مهربونا ... ان شاءالله سال دیگه همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام  من به حاجتم رسیده باشم بگو آمین 💙
چرا مامانت نذاشت؟؟ شما هم قول داده بودین بمونید پای هم. 


آره،قول که هیچ دلمون هم میخواست بمونیم،مامانم بخاطر سنتی بودنش و آبرو و اینا نذاش،البته اخلاق طرف گند بود خدا رحم کرد واقعا بهم، عاشق بودم چشمم کور بود نمیدیدم

حالا چرا ناراضی؟ 

معتاده

تیکر رسیدن به حاجتمه * روز شهادت امام رضا علیه السلام  98/8/7 از امام رئوف طلب حاجت کردم*  میشه با دلای پاکتون برا رسیدن به حاجتم دعا کنید و صلوات بفرستین 😢  اگه فرستادین بگین منم براتون صلوات بفرستم مهربونا ... ان شاءالله سال دیگه همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام  من به حاجتم رسیده باشم بگو آمین 💙
آره،قول که هیچ دلمون هم میخواست بمونیم،مامانم بخاطر سنتی بودنش و آبرو و اینا نذاش،البته اخلاق طرف گن ...

هنوزم بهش فکر میکنی؟ 

خدا گر ز حکمت ببندد دری /ز رحمت زند قفل محکم تری 
اره بودم موقع دعواهامون همیشه بهش فکرمیکردم ک اگه شاید با اون بودم خیلی بهتر باهام رفتار میکرد

خب چرا نموندی باهاش؟ 

خدا گر ز حکمت ببندد دری /ز رحمت زند قفل محکم تری 
عزیزم شما هم خیلی ساده بودی

شما هم جای من بودی باهاش میرفتی 

نمیدونی چه حرفایی بهم میزد که 

من فکر میکردم من تنها عشق زندگیشم 

ادعا میکرد از بچگی عاشقم بوده 

دفعه اولی نبود که تنها میشدیم 

اون روز فهمیده بود که قرار ترکش کنم 

داد میزد که تو امروز زن من میشی کسی حق نداره جز من بهت دست بزنه اگه بری خودم میکشمت و......

لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز