2733
2734
عنوان

کلاچ برقی بهترین مدلش

| مشاهده متن کامل بحث + 14070 بازدید | 157 پست
خانوم چی؟! فامیلیم چیه؟! بگو خودمم بدونم آخه! من لااقل مرد نیستم خودمو جای زن جا بزنم مثل شما! این ...


معلومه که حسابی عصبی شدی عیب نداره. خوب شما هم برو به همون نمایندگی آزادی که من و خیلی های دیگه رفتن ببین چرا همه جا می گن برو اونجا.

ببین کسی که کار خوب می کنه همیشه مورد توجه همه هست. نیازی هم به تبلیغ من و امثال من نداره.

من چون نمایندگی شما اومدم و طرز صحبت کردنتون رو دیدم اسمتون رو گفتم و دیدید که ناراحت شدید.

یادمه وقتی اومدم نمایندگی شما تو اون کارواش خاکیه یا تابلو شرکت دیگه ای هم بود اونجا که از همکارتون پرسیدم ناراحت شد و یه حرف بد هم زد به اون شرکته. شما هم بودید.

اینکه چرا جواب می ده کسی نمی دونم ولی اگه شما هم مثل من باشید خوب من در روز حداقل 6 تا 7 ساعت تو همین نی نی سایت هستم و مطالب رو می خونم وقتی کسی پست منو جواب بده به من اطلاع داده می شه و من جواب می دم.

البته شما که تو شرکت اتاکو کار می کنید و سر کارید نمی تونید تو نی نی سایت بیایید.

باز عیب نداره حداقل اسم خودتون رو می گفتید نه مریم>>>

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

خانوم چی؟! فامیلیم چیه؟! بگو خودمم بدونم آخه! من لااقل مرد نیستم خودمو جای زن جا بزنم مثل شما! این ...

حالا به جای توجیح علت ضعف خودتون هی بیاد بقیه رو متهم کن.

خوب برو ببین چرا بقیه خوب می فروشند و شما نمی تونید بفروشید.

ببین علت عدم مراجعه به شما چیه؟

تهمت زدن سادس.

این چه بحث مسخره ای که دارید ادامه می دید.

خوب هر کس هر جایی رفته نصب کرده بیاد بگه کجا رفتم و علت رضایتم از اون کار چیه. حالا این که بیاد و به هم توهین کنید زشته.

مریم جون شما اتاکو نصب کردید بیا بگو من اتاکو نصب کردم و خوبه به این دلیل و لطفا آدرس و احیانا تلفن و آدرس پیجشون رو اگه داری بده تا بچه ها می آن چک کنند . انتخاب کنند.

نگین جون شما هم همینطور.

من خودم ایمورتال کلاچ نصب کردم. اومدم تو همین پست و نظر بچه ها رو دیدم و تماس گرفتم با همین شماره ای که زده بودند و رفتم همین دفتر آزادی نصب کردم به نظر مشکلی وجود نداشته و به راحتی و نرمی کار می کنه.

شما هم هر کدام بیاید و بگید کجا نصب کردید و علت خوب بودنش چیه و شماره و آدرشون رو هم بدید تا بقیه بتونند استفاده کنند.ممنونم از همگی

2731

سلام دوستان

این دعواها سر چیه؟ اصلا به شما چی کی کدوم سیستم رو می خره؟ من بعدا این سایت رو دیدم.

من فروردین ماشینم رو تحویل گرفتم و کلاچ برقی رو خواستم از آپکو بگیرم که گرون می گفت. 4500 قیمت داد . و گفت این مدل فقط تاییدیه ایران خودرو رو دارد و گارانتی رو باطل نمی کنه.

منم تو اینترنت گشتم و شرکتش رو پیدا کردم. همین شرکت ایران کلاچ که می گید اسمش بود و محصولش به اسم ایمورتال بود.

من با شرکتش تماس گرفتم و چون سمت انقلاب هستم دو تا نمایندگی به من معرفی کردند که یکی آزادی بود و یکی خیابون قزوین که آزادی سر مسیر تر بود برای من که من با اون نمایندگی تماش گرفتم و چون سرشون شلوغ بود دو روز بعد به من زمان دادند و اونجا نصب کردم تا حالا هم به مشکلی بر نخوردم. نامه تاییدیه ایران خودرو برای عدم ابطال گارانتی رو هم به همراه فاکتور به من دادند.

من ضمنا چون هم محل کار و هم خونه و هم خونه بابام ریموت داره ، گفتم که سیستم درب بازکن پارکینگش رو هم فعال کنند.

بعدا اومدم نی نی سایت دیدم چه دعواییه سر ایمورتال کلاچ و اتاکو. دوستای عزیزم اصلا به شما چه کی چی می بنده. چی به شما می رسه.

حالا یکی دوست داشته اتاکو ببنده چون احساس کرده اتاکو بهتره و یکی دوست داشته ایمورتال کلاچ و به نظر خودش اون بهتر بوده، پس به کسی مربوط نیست چرا و به چه علت. فشار خون خودتون رو بالا و پایین نبرید سکته می کنید.

لطفا این بحثها رو هم تموم کنید.

نهایتا هر کس هر چی نصب کرده نهایتا بگه به این علت این رو نصب کردم. تمام

دوستان عزیز کلا خیلی خوبه که هر کی بیاد تو این فضا نظر واقعیش انعکاس بده ولی شما اگر همه نظراتی بخونید متوجه خواهید شد دونفری با ی اسم و نظرات متفاوت دارن نظر میدن قبلا هم من گفتم ابدا نمیشه تو این فضا بخوای برند کلاج اتومات انتخاب کنی چون همیشه  فروشندگان دستگاه این جا هستند من وقتی این کلاج کمو رو بستم یکی از همین اسم های فیک خیلی راحت گفتن که تو ترمز ماشین خلل وارد میکنه در صورتی که این کلاج کمو از سال ۹۴ اومده وحداقل روزی ۲ تا ماشین اونجا نصب دارن یمورد دیگه هم در مورد نمایندگی گفتن که چرا نداره چون دوتا برادر سیستانی هستن وبودجه کمی دارن نتونستن تو این مدت نمایندگی مختلف بدن  من که خدارو شکر راضیم و به نظرم که برقی داشتم خیلی دردسر کمتری داره کلاج کمو درود به سازندگان کلاج کمو

این ایران کلاچ که میگین غیر از جاده قزوین و آزادی نمایندگی دیگه ای نداره؟ همین 2 تا؟

نظرات اینجارو خوندم راجع بهش تحقیق کردم گفتم شاید واقعا خوبه انقد که میگین شاید نظرم عوض شه. چون دوستم واقعا شاکیه ازش. ولی میگن مثل اتاکو (انکودر نداره علت پرشش توی ترافیک طولانی یا خاموش کردن ماشین همینه و به نرمی اتاکو نیست.

همسرم از اتاکو خیلی راضیه منم امتحان کردم خیلی خوبه.

منم میخوام رو ماشینم نصب کنم منتها گفتم ببینم اگه ایران کلاچ بهتره من اونو بخرم که ترسیدم. همون اتاکو که استفاده کردیم و راضی هستیم از همون میخرم به احتمال زیاد. ریگلاژشم رایگانه تو هر شهری باشی هم خدمات داره توی سفر دیگه نگران نیستی این برای من خیلی مهمه چون اکثرا با ماشین من سفر می کنیم و با داشتن بچه ی کوچیک خیلی سخته برامون که ماشین مشکل پیدا کنه و بخواد تو راه بذارتمون

این ایران کلاچ که میگین غیر از جاده قزوین و آزادی نمایندگی دیگه ای نداره؟ همین 2 تا؟ نظرات اینجارو ...

سلام

منم تعریف اتاکو رو شنیدم و همچنین یه سیستم به اسم اهاکو، ولی شوهرم روی ماشین من ایمورتال کلاچ نصب کرد. البته من اصلا نرفتم اون چون خودش رو ماشین خودش نصب کرده بود روی ماشین من هم برد و از این مدل نصب کرد. شوهرم بعد از ساعت کاری اسنپ کار می کنه و حدود 7 تا 8 ساعتی عموما تو ترافیکه و خودم هم تو آژانس بانوان هستم و از صبح تا غروب با ماشین کار می کنم . این موردی که تو ترافیک مشکل داشته باشه رو تو این مدت یک سال ندیدم اصلا شوهرم می گفت چون این سیستم برای ترافیک عالیه از این ببند. برادر شوهرم هم که تاکسی داره به پیشنهاد شوهرم از این ایمورتال کلاچ بسته اونم حدود یک ساله. خدا رو شکر مشکلی نداشتیم هیچ کدام. نکته جالبش این بود که من اقساطی خرید کردم و خدمات 50 ماهه رایگان تو فاکتورش نوشته که داره.

من که اصلا نیاز به خدمات نداشتم و فقط دو بار رفتم به نمایندگی ایمورتال کلاچ که طبق فاکتور دو بار بازدید دوره ای در 15 روز بعد از نصب و 45 روز بعد از نصب داره. دیگه تا حالا نرفتم . جالبترش این بود که دو ماه بعد از نصب و شش ماه بعد از نصب هم از شرکتش که فکر کنم اسمش ایران کلاچ بود تماس گرفتن و در مورد عملکرد سیستم و رفتار نمایندگی و .... سوال پرسیدن. جالب بود این مورد چون من تو ایران کلا ندیدم همچین موردی رو.

در مجموع من از عملکرد سیستم راضیم و خدا رو شکر بدون مشکل داره کار می کنه.

راستی نمایندگی نیرو هوایی اون شرکت شوهرم برده بود و نصب کرده بود برای خودش و برای من نمایندگی میدون هروی ولی برای بازدید دوره ای دوم چون خونمون جابه جا شده بود نمایندگی آزادی برای بازدید دوره ای رفتم.

با تشکر از همه دوستای خوبم.

2740
سلام منم تعریف اتاکو رو شنیدم و همچنین یه سیستم به اسم اهاکو، ولی شوهرم روی ماشین من ایمورتال کلاچ ...

سلام عزیزم، شوهرم اتاکو روی ماشینش داره و از شرکت اتاکو هم دقیقا برای نظرسنجی و رضایت از عملکرد کلاچ از خود دفتر مرکزیش تماس گرفتن منم شنیدم داشت صحبت می کرد، اینکه تو ایران فقط همین شرکت این کارو میکنه نه اینطور نیست اتاکو هم تماس میگیره و خدارو شکر کلا موردی نبوده که مارو ناراضی کنه

سلام عزیزم، شوهرم اتاکو روی ماشینش داره و از شرکت اتاکو هم دقیقا برای نظرسنجی و رضایت از عملکرد کلاچ ...

سلام مجدد

خوب این خیلی خوبه. منم می گم اسم اتاکو رو شنیده بودم ولی خوب الان رو ماشینم ایمورتال هست که منم مشکلی نداشتم.

ایشالله هیچ وقت هیچکدومشون خراب نشن به خدا به بدبختی پول این سیستمها رو جور کردیم.


سلام دوباره خدمت دوستان گرامی

بنده تا چند روز اینده برای نصب کروز کنترل برای ال۹۰ به شرکت ایران کلاج مراجعه خواهم کرد فقط امیدوارم که مشکل خاصی نخوره و درست کار کنه   بعد نصب تجربم اینجا انعکاس میدم

سلام دوباره خدمت دوستان گرامی بنده تا چند روز اینده برای نصب کروز کنترل برای ال۹۰ به شرکت ایران کلا ...

سلام

من نصب کردم کروز کنترل ایران کلاچ رو. اگه نصابش خوب باشه و با دقت کار کنه مشکلی نداره.

دقت عملش در حد خوبیه و از سرعت 20 تا به بعد هم کار می کنه. من مشکلی باهاش نداشتم.

ولی دقت کن که نصابش حرفه ای باشه چون خیلی مهمه که کی ببنده. چون کروز کنترل دقت عملش خیلی بالا هست.


سلام من نصب کردم کروز کنترل ایران کلاچ رو. اگه نصابش خوب باشه و با دقت کار کنه مشکلی نداره. دقت عم ...

سلام‌ دوباره 

رو چه ماشینی نصب داشتید و کجا؟  سوالی که ذهنم‌مشغول کرده مثلا تو ی راه ۴۰۰ کیلومتری اگر پا رو ترمز بزنی  کروز از مدار خارج میشه بازم با ی دکمه میشه کروز به سرعت قبلی برگرده حالا خود این مورد باعث زودتر خراب شدن‌ کروز نمیشه؟ چند وقته نصب داشتید؟

سلام‌ دوباره  رو چه ماشینی نصب داشتید و کجا؟  سوالی که ذهنم‌مشغول کرده مثلا تو ی راه ۴۰۰ ...

من همون جایی که کلاچ رو بستم همون جا کروز رو هم نصب کردم. اسم مدلش ایمورتال کروز کنترل هست.

تو ماشین من وقتی کروز رو فعال می کنی چه با فشار دادن پدال ترمز و چه با فشار دادن پدال کلاچ کروز غیر فعال می شه( البته گفتند چون ماشین من روی پدال کلاچش سنسور داره این امکان وجود داره و اگر نداشت فقط با پدال ترمز کروز غیر فعال می شد) و یک دکمه داره به اسم رزیوم که خودشون بهش می گفتند حافظه موقت که بر می گشت به همون سرعت قبلی.

دو تا حافظه دایمی هم داره که من روی 110 و 120 کیلومتر تنظیم کردم. روی کروز کنترل سیستم دزدگیر کدینگ با کد سه رقمی و یه چیزی به اسم لیمیتر وجود داره که به من آموزش دادن ولی من تا حالا از اونها استفاده نکردم. ( البته گفتند چون ماشین من دریچه گاز برقی هست دو تا آپشن آخریه فعال می شه د اگر گاز ماشین سیمی باشه این دو تا فعال نمی شه).

در مورد خرابی هم کارت گارانتی 50 ماهه داره که به من دادند و گفتند هر چه قدر استفاده کنی موردی برای سیستم پیش نمی آید. من تقریبا هر روز تو مسیر خونه به محل کار استفاده می کنم. موردی تا حالا نداشتم.


سلام دوباره خدمت دوستان گرامی بنده تا چند روز اینده برای نصب کروز کنترل برای ال۹۰ به شرکت ایران کلا ...

سلام من اول برای خرید کروز کنترل روی دنا رفتم البته از طریق دیجی کالا متوجه شدم که برای دنا تیپ 1 فقط ایران کلاچ کروز کنترل داره و بعد با نماینده ایران کلاچ در دیجی کالا تماس گرفتم و همین دفتر آزادی هستش و ما رفتیم اونجا کروز کنترل بستیم رو فرمانی برای دنا که عملکردش تا حالا مشکلی نداشته . یه موتور روی دریچه گاز ماشین وصل شده است.

همونجا کلاچ هم بستم.

کروزش چون گفتند دریچه گازش سیمی هستش لیمیتر نداره و فقط کروز کنترله و از سرعت حدود 20، 30 تا فعال می شه (البته من تا حالا زیر 80 ازش استفاده نکردم)

الان دیگه بخوای باید بری نماینده های ایران کلاچ ببندی چون گفتند که دیگه تو دیجی کالا عرضه نمی کنند.

ولی عملکردش تا حالا به مشکلی نخورده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   niهانیتاha  |  22 ساعت پیش
توسط   mahsa_ch_82  |  23 ساعت پیش
توسط   حسین__بیرو۵  |  3 ساعت پیش