2777
2789
عنوان

کشاله ران

10978 بازدید | 247 پست

تیرس هرکرمی بگید زدم درست نشد چ گیاهی چ شیمیایی خیلی میترسم وقتی ازدواج کنم طرفم ب روم بیاره خیلی درمونده و ناراحتم چیکار کنم اخه😥😥

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

مشکل منم هس😭😭

آهای تویی ک داری امضامو میخونی😊اره با توام عشقم😊 میشه واسم دوتا صلوات بفرسی و دعا کنی به اون چیزایی که تو دلمه برسم؟؟امیدوارم با همین صلوات خودتم به حاجتت برسی گلم مرسی❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی رو واژنتم تاثیر گزاشته؟

آهای تویی ک داری امضامو میخونی😊اره با توام عشقم😊 میشه واسم دوتا صلوات بفرسی و دعا کنی به اون چیزایی که تو دلمه برسم؟؟امیدوارم با همین صلوات خودتم به حاجتت برسی گلم مرسی❤❤❤
اسی رو واژنتم تاثیر گزاشته؟

ن زیاد اونجا ی مقدار تیرگی طبیعیه بخدا خسته شدم هرکاری کردم بهتر نشد  ک نشد

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

روش من را امتحان کن به دقت ... مرحله به مرحله..حداقل یک درجه روشن میشه .من خودم بیش از یع درجه روشن شدم .بگم ؟؟؟بگم؟؟

دانی از زندگی چه میخواهم ....من تو باشم، تو، پای تا سر تو...زندگی گر هزار باره بود...بار دیگر تو، بار دیگر تو...

ن زیاد اونجا ی مقدار تیرگی طبیعیه بخدا خسته شدم هرکاری کردم بهتر نشد  ک نشد

منم همینجورم کاریش نمیشه کرد من رو واژنمم تاثیر گزاشته زیر بغلمم هس😔😔😔

آهای تویی ک داری امضامو میخونی😊اره با توام عشقم😊 میشه واسم دوتا صلوات بفرسی و دعا کنی به اون چیزایی که تو دلمه برسم؟؟امیدوارم با همین صلوات خودتم به حاجتت برسی گلم مرسی❤❤❤
روش من را امتحان کن به دقت ... مرحله به مرحله..حداقل یک درجه روشن میشه .من خودم بیش از یع درجه روشن ...

بگوووووووو

آهای تویی ک داری امضامو میخونی😊اره با توام عشقم😊 میشه واسم دوتا صلوات بفرسی و دعا کنی به اون چیزایی که تو دلمه برسم؟؟امیدوارم با همین صلوات خودتم به حاجتت برسی گلم مرسی❤❤❤

منم همین مشکلو دارم

سرکه و سدر مخلوط کن خمیری بشه ۴۵ دقیقه بمون رو هر جاییت ک تیرس.

هر دو هفته یه بار بزار تا ۷ بار بشه.

من چون بچه کوچیک دارم نمی تونم ۴۵ دقیقه وایسم فقط بخاطر این.ولی ی بار بچهامو سپردم ب مامانم گذاشتم از این رو ب اونرو شد چ برسه که ۷ بار بزارم سفید سفید میشه.

منم همین مشکلو دارم سرکه و سدر مخلوط کن خمیری بشه ۴۵ دقیقه بمون رو هر جاییت ک تیرس. هر دو هفته یه ...

واقعا تاثیر داره؟؟؟۴۵ دقیقه بمونه؟؟

آهای تویی ک داری امضامو میخونی😊اره با توام عشقم😊 میشه واسم دوتا صلوات بفرسی و دعا کنی به اون چیزایی که تو دلمه برسم؟؟امیدوارم با همین صلوات خودتم به حاجتت برسی گلم مرسی❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792