2777
2789
عنوان

سلام

109 بازدید | 22 پست

دوستان بچم 70روزشه بخاطرعفونت مننژیت بستری بود بیمارستان یک روز بعدازتولدش بستری شد فهمیدن که عفونت داره بعد14روزمرخص شد بردیمش شنوایی سنجی مرحله اول خوب بود بعددکترگفت یه مرحله هم ببرش ای بی ار بردمش گفت گوش چپش مشکل داره شش ماهگی بیارش دوروز قبل ازاینکه ببرمش ای بی ارحمامش کردم اب رفت توگوشش ممکنه مال اب باشه من تاشش ماهگی ممیرم برام دعابکنین برای بچم تورابخدا شما اطرافدان همچین موردی بود جواب ای بی ارمنفی باشه بعدجواب داده باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تو بارداریم همه سونوگرافی هارو رفتم چهاربعدی،ان تی،غربالگری همشون سالم بود تو سو یک هفته رفتم سونو گفتن جنین ۹۰۰ گرمه و برام قرصای خارجی نوشتن لیدی میل و استراحت مطلق بودم که جنین وزن بگیره ۳۸ رفتم سونو گفتن بچت۱۵۰۰ وزنشه و تا ۳۲ هفته رشد کرده و ارژانسی فرستادن بیمارستان واسه زایمان بخدا شب قبل زایمان تمام دکترا اومدن بالا سرم سونو کردن گفتن تاریخ پربودت رو اشتباه میگی تو الان هفت ماهته نه نه ماه

دنیاروسرم خراب شد بخدا تو بیمارستان زد به سرم خودکشی کنم قلبم از دهنم داشت میومد بیرون فشارم شد ۲۰ یه دکتره اومد از نظر روانی آرومم کرد بعد که فشارم ۱۲ شد بردن اتاق عمل همش تو فکرمبگفتم الان یه بچه عقب افتاده میدن بغلم چون دکترم گفته بود جنین تا ۳۲ هفته رشد داشته تو دلم میگفتم چجوری از شر این بچه خلاص بشم

۹ ماه تو شکمم نازگل صداش میکردم تو اتاق عمل متوسل شدم به امام زمان که دخترم سالم باشه اسمشو بزارم نرگس

به شوهرم قبل عمل پیام دادم اگه رنده هم نموندم بچه سالم بود اسمشو بزارید نرگس 

رفتم اتاق عمل دکترا باهم حرف میزدن درباره یونو و آزمایشام و تموم استرس وجودمو برداشته بود صدای گریه بچه اومد  من داد میزدم یا من اسمه و دوا و ذکره شفا

گفتم صدای کیه گفت بچت بدنیااومده چشامو بستمو رومو برگردوندم که بچه ناقصم رو نبینم پرستاره گفت نمیخای بچتو ببینی مثل قورباغه میمونه 

یاخدا نگاش کردم یه دختره کوچولو از استرس انگشتای دستو پاشو شمردم دست کشیدم ببینم دستاش کج و کوله نباشه

گفتم سالمه گفت بله فقط کم وزنه باید بره تو دستگاه

۱۰ روز تو دستگاه موند ۲۰۰ گرمم اونجا کم کرد شد ۱۳۰۰

خداروشکر از نظر تنفس مشکل نداشت فقط قندش پایین بود

الانم ۳/۵سالشه خدارو هزااااران مرتبه یه نرگس خانوم تیز و زرنگ و از همه مهمتر سالم😍

شمام بیجعهت نگران نباش

دختر منم چون کم کزن بودگفتن یماه بعد ببرم شنوایی و بینایی مشکل نداشت گفتن بعد یماه دیگه یاز ببرم ولی من اونقدر استرس داشتم از اینکه انگ ناشموایی و نابینایی به بچم نزنن به شوهرم نگفتم که گفتن باز بیارم

الکی بخودت استرس نده از بچه داریت لذت ببر

168

من تو بارداریم همه سونوگرافی هارو رفتم چهاربعدی،ان تی،غربالگری همشون سالم بود تو سو یک هفته رفتم سون ...

گلم خداکنه همیشه ساید روسربچت باشه خودتو شوهرد عزیزم منم بچم 20روز زودتربه دنیاامد گفتن علل زایمان زودرسد عفونت بوده منم همه ی مراحل سونوگرافی ازمایش غربالگری دادم گفتن سالم تا ماه هشتم تمام کردم وارد ماه نهم شدم این اتفاق افتاد مرحله اول بردمش برای گوشش موقعه ای که ترخیص شد گفت سالمه بچت گوشش مرحله دومم بخاطرعفونت گفتن. دوماهگی بردمش گفت گوش چپش مشکل داره دارم دیوانه میشم نذرامام رضاکردم چیزیش نباشه 

گلم خداکنه همیشه ساید روسربچت باشه خودتو شوهرد عزیزم منم بچم 20روز زودتربه دنیاامد گفتن علل زایمان ز ...

تواین تاپیک هیچکس جوابموندادبهم دلگرمی ندادبجزشما خدا بهدارامش وسلامت به خودتوخانوادت بده فقط پسرمودعابکن چهارماهگی ببرمش گوشاش سالم باشن 

تواین تاپیک هیچکس جوابموندادبهم دلگرمی ندادبجزشما خدا بهدارامش وسلامت به خودتوخانوادت بده فقط پسرمود ...

سلامت باشی عزیزم

خدا به گل پسر شما هم همیشه سلامتی بده

باور کن‌چیزی نیست اگه خدایی نکرده چیزی بود از همون بدو تولد مشخص میشد همون موقع که آزمایش غربالگری بعد اولد رو نیدی که همونجا گوشارو هم معاینه میکنن

احتمالا عفونتی یا چیزی بوده این دکترام همیییییشه احتیاط میکنن و میگن باز بیار

من دخترم سالم بود باز یه برگه داد گفت هر تا شش ماهگیش هرماه ببر بیمارستان علی اصغر از سرش اونجا سونو کنن منم اونقدر سختی کشیده بودم تمام برگه هارو پاره کردم اصلا به شوهرمم نشون ندادم

از اینکه پامیزاشتم تو بیمارستان متنفربودم و مطمین بودم بچم سالمه ولی امان از حرف دکترا......

168

سلامت باشی عزیزم خدا به گل پسر شما هم همیشه سلامتی بده باور کن‌چیزی نیست اگه خدایی نکرده چیزی بود ...

دردبجونم ابجی برام دعابکن بیام خبرسلامتی گوش بچمو اینجا جاربزنم وبهدبگم که بچم سالمه گوشش خیلی ارام شدم باحرفادخداازدراضی باشه

دردبجونم ابجی برام دعابکن بیام خبرسلامتی گوش بچمو اینجا جاربزنم وبهدبگم که بچم سالمه گوشش خیلی ارام ...

زنده باشی عزیزم

تاپیکتو ذخیره کردم گمت نکنم

ان شالله اربعین میرم کربلا ویژه واست دعا مبکنم

ان شالله روزی بشه به این استرسات بخندی

168

زنده باشی عزیزم تاپیکتو ذخیره کردم گمت نکنم ان شالله اربعین میرم کربلا ویژه واست دعا مبکنم ان شال ...

فدات بشم حتما ویژه پسرموکربلا دعابکن اسمش امیرحافظ اسماعیلی

بهبه چه اسم زیبایی حتما عزیززززم

خیلی دوست دارم باهاددرارتباط باشم ابجی چجور میشه ابجی گلم بخدا تا روزی زنده باشم دعادمیکنم چون خیلی بهم امیددادی من پارسال پدرموازدست دادم خیلی حالم خراب بود گفتم امسال بچه دارشدم روحیم عوض میشه الان نگرانیش گوش پسرمه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز