ماریا1364 مدیر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 147 عنوان حاملگی پوچ | مشاهده متن کامل بحث + 947 بازدید | 64 پست سلام خانومایی مه حاملگی پوچ داشتن چه نشانه هایی داشتن و اینکه کی متوحه شدن پوچه و ایا لک بینی و درد قبل از فهمیدن و سقط داشتن؟من 4مرداد اخرین پریودمه قراره 31 شهریورماه برم برا سونو خیلی استرس دارم لطفا منو راهنمایی کنید 1398/06/28 | 17:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ماریا1364 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 147 سه روزبعد موعدم ۳۹۰ بالا بوده دیگه خوب بوده کی فهمیدید پوچه با سونو؟تو چند هفتگی چطور سقط شدببخشید که خیلی میپرس م تو اینترنت خیلی بد توضیح داده
ماریا1364 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 147 الهی خدا از زبونت بشنوه عزیزم....اخرین پریودم بیست و یک تیر بود اما دوره هام طولانی بود..سی و پنج رو ... حتما دارید عزیزمبیا خبر خوش قلب عروسکت رو اینجا بده
خرسی68 عضویت: 1398/03/07 تعداد پست: 3528 حتما دارید عزیزم بیا خبر خوش قلب عروسکت رو اینجا بده انشالله....الهی بچه شما هم سالم و صالح بدنیا بیاد عزیزم خدایا شکرت به خاطر نعمت فرشته کوچولویی که تو دلم گذاشتی💖💜💟 خداجونم تو رو به حق فاطمه زهرا دامن همه منتظرا رو سبز کن الهی آمین 🌹🌹
ماریا1364 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 147 انشالله....الهی بچه شما هم سالم و صالح بدنیا بیاد عزیزم ممنونم 😘😘😘
آسپرین عضویت: 1397/11/29 تعداد پست: 4952 بالا بوده دیگه خوب بوده کی فهمیدید پوچه با سونو؟تو چند هفتگی چطور سقط شد ببخشید که خیلی میپرس م تو ... اره اصلا فکرشم نمیکردم پوچ باشه همه چی خوب بود.هفت هفته رفتم سونو گفت احتمال نوددرصد پوچه چون کیسه زرده وپل جنینی هم وجودنداره .دوباره بعد ده روزرفتم سونو پوچ بودن روتایید کرد.بعدشم رفتم کورتاژ کردم
ماریا1364 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 147 اره اصلا فکرشم نمیکردم پوچ باشه همه چی خوب بود.هفت هفته رفتم سونو گفت احتمال نوددرصد پوچه چون کیسه ز ... 😢😢😢😢😢بعدش اقدام کردید؟
آسپرین عضویت: 1397/11/29 تعداد پست: 4952 😢😢😢😢😢 بعدش اقدام کردید؟ اره فروردین کورتاژ شدم .دکترگفت بعدسه ماه اقدام کن.الان دوماهه تواقدامم ولی باردارنمیشم
ماریا1364 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 147 اره فروردین کورتاژ شدم .دکترگفت بعدسه ماه اقدام کن.الان دوماهه تواقدامم ولی باردارنمیشم ... باردار میشید نگران نباشید تا حالا کسی نبوده دوبار پشت هم پوچ بشه
آسپرین عضویت: 1397/11/29 تعداد پست: 4952 باردار میشید نگران نباشید تا حالا کسی نبوده دوبار پشت هم پوچ بشه مرسی عزیزم .انشاالله تو هم بزودی صدای قلبشو بشنوی
آسامoتیام عضویت: 1396/11/03 تعداد پست: 69 سلام استارتر انشا الله که مشکلی نباشه میتونم تو تاپیکت سوالمو بپرسم از بچه ها؟ این نیز بگذرد
fatimazand عضویت: 1396/09/01 تعداد پست: 1028 سلام عزیزم منم ۳ مرداد آخرین پریودم بود ۱۸ مردادم اقدام منم مثه تو استرس دارم ۱۷ شهربور رفتم فقط ساک تشکیل شده بود اون روز زیر ۵ هفته بودم
asenaaaaaa عضویت: 1398/05/05 تعداد پست: 6221 برا اینکه ببین خارج رحمی نباشه که لوله رحم رو مادر از دست بده والا دکتر من ننوشت وقتی ن دردی ن لکی نداری وبتات نرماله لزومی نداره الان مثلا شما رفتی بجزاسترس چی فهمیدی پدرم همه چیزم بود .....
asenaaaaaa عضویت: 1398/05/05 تعداد پست: 6221 اره همه میگن زود رفتم ولی اندازه ساک رو زده برام 18*25میلی برای این اندازه ساک باید جنینی دیده میشد ... خیلی ب جزیات توجه نکن توکل بخدا امواج منفی دورکن ازخودت پدرم همه چیزم بود .....
ماریا1364 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 147 سلام استارتر انشا الله که مشکلی نباشه میتونم تو تاپیکت سوالمو بپرسم از بچه ها؟ بله عزیزم حتما
ماریا1364 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 147 مرسی عزیزم .انشاالله تو هم بزودی صدای قلبشو بشنوی فدات عزیزم