2789
عنوان

حاملگی پوچ

| مشاهده متن کامل بحث + 947 بازدید | 64 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتما دارید عزیزم بیا خبر خوش قلب عروسکت رو اینجا بده

انشالله....الهی بچه شما هم سالم و صالح بدنیا بیاد عزیزم

خدایا شکرت به خاطر نعمت فرشته کوچولویی که تو دلم گذاشتی💖💜💟 خداجونم تو رو به حق فاطمه زهرا دامن همه منتظرا رو سبز کن الهی آمین 🌹🌹
بالا بوده دیگه خوب بوده کی فهمیدید پوچه با سونو؟تو چند هفتگی چطور سقط شد ببخشید که خیلی میپرس م تو ...

اره اصلا فکرشم نمیکردم پوچ باشه همه چی خوب بود.هفت هفته رفتم سونو گفت احتمال نوددرصد پوچه چون کیسه زرده وپل جنینی هم وجودنداره .دوباره بعد ده روزرفتم سونو پوچ بودن روتایید کرد.بعدشم رفتم کورتاژ کردم

برا اینکه ببین خارج رحمی نباشه که لوله رحم رو مادر از دست بده

والا دکتر من ننوشت وقتی ن دردی ن لکی نداری وبتات نرماله لزومی نداره الان مثلا شما رفتی بجزاسترس چی فهمیدی

پدرم همه چیزم بود .....
اره همه میگن زود رفتم ولی اندازه ساک رو زده برام 18*25میلی برای این اندازه ساک باید جنینی دیده میشد ...

خیلی ب جزیات توجه نکن توکل بخدا امواج منفی دورکن ازخودت

پدرم همه چیزم بود .....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز