2789
عنوان

حاملگی پوچ

947 بازدید | 64 پست

سلام خانومایی مه حاملگی پوچ داشتن چه نشانه هایی داشتن و اینکه کی متوحه شدن پوچه و ایا لک بینی و درد قبل از فهمیدن و سقط داشتن؟

من 4مرداد اخرین پریودمه قراره 31 شهریورماه برم برا سونو خیلی استرس دارم لطفا منو راهنمایی کنید  

استرس چی؟؟؟ این بچه تا بخواد بیاد دنیا هزار و یک درد و اتفاق و مشکل میتونه وجود داشته باشه. واسه همش میخواید بدترین حالت رو تصور کنی و استرس داشته باشی؟؟؟

فقط 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بارداری کلا استرسع.دیروز توبیمارستان ی خانم چهل سالش بود بچه اولشوبارداربود امینوکرده بود میگف خسته شدم انقد فرستادنم ازمایش وکوفت وزهرمار گریه میکرد گفتم والا من ک سنم مناسبه یسره استرس دارم بنده خدا

پدرم همه چیزم بود .....
چون دوهفته قبل رفتم سونو فقط ساک دیده شد برا همین نگرانم

خب پنج هفته رفتی؟؟ زود رعتی عزیزم هشت هفته باید میرفتی

فقط 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤
دوهفته قبل رفتم سونو جنین دیده نشد نه لک دارم نه خونریزی نه درد خاصی یه مقدار تهوع و خواب الودگی دار ...

بیاجلو بزنم تو سرت اخه پنج هفته چ جنینی؟؟؟؟ب مغزت رجوع کن تودیه خیلی استرسی هستی بیچاره بچه بابا یخورده مسلط باش بخودت فردا مخوای مادربشی عزیزم .استرسو دورکن بچه ات سالمه عزیزم زود رفتی

پدرم همه چیزم بود .....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792