2777
2789
عنوان

حاملگی پوچ

| مشاهده متن کامل بحث + 947 بازدید | 64 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوهفته قبل رفتم سونو جنین دیده نشد نه لک دارم نه خونریزی نه درد خاصی یه مقدار تهوع و خواب الودگی دار ...

زود رفتی عزیزم اگه خدا نکرده پوچ باشه تو 6 یا 7 هفتگی ب خونریزی میفته و خودش سقط میشه. انشالله ک سالم و سلامت باشه و بیاد تو بغلت دعا کن منم زودی طعم مادر شدن رو بچشم 😍

بعد چطور شد گفتن کی برید دوباره

من دوازدهم رفتم سونو شکمی گفت شش هفته و دو روز...اما قلب و جنین نبود..ساک و کیسه زرده بود 

بیست و سوم رفتم دوباره شکمی گفت هفت هفته و چهار روز...همون روز بیست و سوم بخاطر تشکیل نشدن قلب با گریه رفتم سونو واژینال..گفت پوچ نیس اما قلب نداره..سن بارداریممم زد شش هفته و پنج روز

سونوها رو بردم پیش دکتر.سونو شکمی دوازدهم رو با سونو واژینال تطبیق داد و گفت سن بارداریت بالا نرفته احتمالا سقط میشه...گفت ده روز دیگه صبر کن و بعد دوباره برو سونو....

ولی من ته دلم میگم خوب شاید سونو شکمی اولیم اصلا سن بارداریمو اشتباه تشخیص داده و سونو واژینالم درست بوده...اخه سونو یکی از اشناهامون هم همینطوری شده بود..

تو رو خدا دعا کنبن خدا بچمو سالم بده بغلم...خیلی نگران و داغونم 

خدایا شکرت به خاطر نعمت فرشته کوچولویی که تو دلم گذاشتی💖💜💟 خداجونم تو رو به حق فاطمه زهرا دامن همه منتظرا رو سبز کن الهی آمین 🌹🌹
من دوازدهم رفتم سونو شکمی گفت شش هفته و دو روز...اما قلب و جنین نبود..ساک و کیسه زرده بود  بیس ...

اخرین پریودتون کی بوده   انشالله تو سونو بعذی صدای خوشگل تاپ تاپ قلبش رو میشنوید

اخرین پریودتون کی بوده   انشالله تو سونو بعذی صدای خوشگل تاپ تاپ قلبش رو میشنوید

الهی خدا از زبونت بشنوه عزیزم....اخرین پریودم بیست و یک تیر بود اما دوره هام طولانی بود..سی و پنج روز بودن..که اخرین ماه دورم سی و هفت هشت روز بود..من حس میکنم لقاح دیر انجام شده...ولی خوب پیش خودمم میگم بالاخره اینا دکترن دیگه..بیشتر از من این چیزا رو بلدن....توکل میکنم به خدا...کاش لیاقتشو داشته باشم که خدا یه بچه سالم بهم بده

خدایا شکرت به خاطر نعمت فرشته کوچولویی که تو دلم گذاشتی💖💜💟 خداجونم تو رو به حق فاطمه زهرا دامن همه منتظرا رو سبز کن الهی آمین 🌹🌹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز