من دوازدهم رفتم سونو شکمی گفت شش هفته و دو روز...اما قلب و جنین نبود..ساک و کیسه زرده بود
بیست و سوم رفتم دوباره شکمی گفت هفت هفته و چهار روز...همون روز بیست و سوم بخاطر تشکیل نشدن قلب با گریه رفتم سونو واژینال..گفت پوچ نیس اما قلب نداره..سن بارداریممم زد شش هفته و پنج روز
سونوها رو بردم پیش دکتر.سونو شکمی دوازدهم رو با سونو واژینال تطبیق داد و گفت سن بارداریت بالا نرفته احتمالا سقط میشه...گفت ده روز دیگه صبر کن و بعد دوباره برو سونو....
ولی من ته دلم میگم خوب شاید سونو شکمی اولیم اصلا سن بارداریمو اشتباه تشخیص داده و سونو واژینالم درست بوده...اخه سونو یکی از اشناهامون هم همینطوری شده بود..
تو رو خدا دعا کنبن خدا بچمو سالم بده بغلم...خیلی نگران و داغونم