2789

خ کم

اکثرا دارن

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


البته اگر پيش اومد و باردار شدي بايد بري با دكتر زنانت مشورت كني دارو بده كه زودتر خوب بشي

عفونت داشتم دکترپمادداددیگه نرفتم ببینم خوب شدم یان

فعلاتواقدامم

عفونت داشتم دکترپمادداددیگه نرفتم ببینم خوب شدم یان فعلاتواقدامم

خب عزيزم چه كاريه آخه

عجله نداري كه

اول سلامت بدنت مهمه

دوماه اينور و اونور كه چيزي نميشه

اول برو دكتر ببين اگر خوب شدي اقدام كن

همينطوري تو بارداري ريسك يه سري از بيماري ها بيشتر ميشه

پس بهتره قبلش بدنت كاملا سالم باشه

خب عزيزم چه كاريه آخه عجله نداري كه اول سلامت بدنت مهمه دوماه اينور و اونور كه چيزي نميشه اول بر ...

همه ی ازمایشارودادم همه چی اوکی بودفقط گف عفونت داری بروهفته ی بعدبیاک دیگه اقدام کردم ونرفتم

من عفونت داشتم باردار شدم

به دکترم گفتم من عفونت داشتم گفت الان ترشح داری گفتم نه ندارم گفت پس مشکلی نیست

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز