mamijoon69 مدیر استارتر عضویت: 1397/11/07 تعداد پست: 448 عنوان دعا نويس 285 بازدید | 28 پست سلام كسي يه دعانويسه حرفه اي سراغ نداره يهودي باشه خيلي مشكل دارم تو زندگيم تا مرز طلاق رفتيم بچه كوچيك دارم تو رو خدا نصيحت نكنين ك دعا خوب نيستو اينا همه راه هارو رفتم فايده نداشته مديونين اگه تبليغ الكي بكنين 1398/06/23 | 19:47 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
taylorjanam عضویت: 1398/06/15 تعداد پست: 757 دعاخیلیم خوبه و مشکلت سریع حل میشه.اما افسوس که کاربلدش پیدا نمیشه😔😔😔😔😔😔 من در نی نی سایت=آلیس در سرزمین عجایب😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
عمتم عضویت: 1398/06/10 تعداد پست: 1121 هنوزم این خرافات هست یعنی هرگز اشتباه نکن ...اگراشتباه کردی تکرار نکن...اگر تکرارکردی اعتراف نکن...اگراعتراف کردی التماس نکن...اگر التماس کردی دیگر زندگی نکن...
taylorjanam عضویت: 1398/06/15 تعداد پست: 757 حالا چرا یهودی؟ خیلی کاربلدن. من در نی نی سایت=آلیس در سرزمین عجایب😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
taylorjanam عضویت: 1398/06/15 تعداد پست: 757 هنوزم این خرافات هست یعنی خرافات نیس.آی دیدم زندگیارو نابودکردن با دعا و جادو من در نی نی سایت=آلیس در سرزمین عجایب😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
parastoo96 عضویت: 1396/07/15 تعداد پست: 2996 خرافات نیس. آی دیدم زندگیارو نابودکردن با دعا و جادو چطوری؟ خواهی بیا ببخشا، خواهی برو جفا کن.
عمتم عضویت: 1398/06/10 تعداد پست: 1121 خرافات نیس. آی دیدم زندگیارو نابودکردن با دعا و جادو شاید... ولی من اصلا اعتقاد ندارم بنظرم ادم باید خودش زنگیشو درس کنه دعا چیه هرگز اشتباه نکن ...اگراشتباه کردی تکرار نکن...اگر تکرارکردی اعتراف نکن...اگراعتراف کردی التماس نکن...اگر التماس کردی دیگر زندگی نکن...
taylorjanam عضویت: 1398/06/15 تعداد پست: 757 چطوری؟ دوروبرم.حتی زندگی خودمو مادرشوهرم قشنگ با سحرنابود کرد. من در نی نی سایت=آلیس در سرزمین عجایب😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
رزسفید۹۷ عضویت: 1398/06/22 تعداد پست: 903 متاسفانه نمیدونم چرا این دعاها بیشتر زندگی خراب کنه تا زندگی درست کن چه زن هایی رو که ندیدم باعث جدایی شدن واقعا نمیدونم اگر دعا و جادو هست پس چرا خدا باطل نمیکنه زندگی مشترک من و من 🏡
parastoo96 عضویت: 1396/07/15 تعداد پست: 2996 دوروبرم. حتی زندگی خودمو مادرشوهرم قشنگ با سحرنابود کرد. میدونم منم شنیدم. اما سخته باورش. مگه میشه؟ چطوریه؟ چه اتفاقی میافته؟ خواهی بیا ببخشا، خواهی برو جفا کن.
mamijoon69 مدیر استارتر عضویت: 1397/11/07 تعداد پست: 448 حالا چرا یهودی؟ يهوديا كارشون سريع جواب ميده و باطل نميشه نميدونم كي براي ما همش دعا ميگيره چند روزه پيش كفشم جلوي در بود پوشيدم ك برم ديدم تو يكيش خيسه خيسه معلوم نيست كي دعا ريخته همش با شوهرم دعوا داريم
taylorjanam عضویت: 1398/06/15 تعداد پست: 757 میدونم منم شنیدم. اما سخته باورش. مگه میشه؟ چطوریه؟ چه اتفاقی میافته؟ خدا سرت نیاره که باور نکنی. من در نی نی سایت=آلیس در سرزمین عجایب😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐