2777
2789
عنوان

ماریا جان😘😘

411 بازدید | 20 پست

سلام ماریا خانوم خوب هستید؟؟

من یه قالب خریدم سایزشو که پرسیدم خانومه گفتش قالب 6تخم مرغس برا کیک اسفنجیه و جداره بلنده😥😥😥

الان که خوب دقت میکنم احساس میکنم قالبش کوچولوئه....

چطور بفهمم سایز قالبم چیه؟؟

و اینکه کیکایی ک 4تخم مرغس(اسفنجی نه ها

اونایی رو میگم که زدوه و سفیده باهم زده میشه)

رو میشه  تو این درست کنم؟؟؟

یا برا اینا باید جداره کوتا بگیرم؟؟؟

گیچ شدم میشه راهنماییم کنید😪🙅😪😪

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اولا اینکه عکس قالبتو برام بفرست ببینم چی گرفتی 

دوما اینکه گلم. شیفون روغن داره اسفنجی نداره 

کیک های که زرده سفیده باهم زده میشن زودتر بیات میشن. یکم سفت ترن. یکم هم بو میمونه توش 

ولی اگه جدا کنی بافت کیک سبک تر. نرم تر. کیک هم کمتر بو میده 

Cake_deser_khanegi_vanilla  ممنون میشم فالو و لایک کنید. اگه سوالی دارید تو پیجم در خدمتتون هستم. ❤️
اولا اینکه عکس قالبتو برام بفرست ببینم چی گرفتی  دوما اینکه گلم. شیفون روغن داره اسفنجی نداره& ...

مرسی عزیزم دلم

بیا اینم عکس😍😍

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿

عزیزم ما دونفریم

اگه بخام یه قالب 4نفره گرد بگیرم(برا کیک خیس ،پرتغالی

که زرده و تخم مرغ باهم زده میشن😃😃)

قالب سایز چند بگیرم

اصن چی بگیرم؟؟؟


جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿
عزیزم ما دونفریم اگه بخام یه قالب 4نفره گرد بگیرم(برا کیک خیس ،پرتغالی که زرده و تخم مرغ باهم زده ...

برای چهار نفر سایز قالب 18 یا 15 خوبه. 

Cake_deser_khanegi_vanilla  ممنون میشم فالو و لایک کنید. اگه سوالی دارید تو پیجم در خدمتتون هستم. ❤️
قالبت گالوانیزه ست. عالیه. احتمالا سایز 18 داده بهت. با متر میتونی اندازه بگیری

اسفنجی چند تخم مرغه میتونم توش درست کنم؟؟

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿
قالبت گالوانیزه ست. عالیه. احتمالا سایز 18 داده بهت. با متر میتونی اندازه بگیری

چجوری اندازه بگیرم😢😢

ببخشید انقد سوال میپرسم

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿

برا کیک اسفنجی ک بخوام 6تخم مرغه درست کنم قالب سایز چند بگیرم؟؟

و اینکه میشه تو این قالب کیک غیر اسفنجی بپزم

یا قالب مخصوص اسفنجیه😢😢؟؟

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش