سلام ماریا خانوم خوب هستید؟؟
من یه قالب خریدم سایزشو که پرسیدم خانومه گفتش قالب 6تخم مرغس برا کیک اسفنجیه و جداره بلنده😥😥😥
الان که خوب دقت میکنم احساس میکنم قالبش کوچولوئه....
چطور بفهمم سایز قالبم چیه؟؟
و اینکه کیکایی ک 4تخم مرغس(اسفنجی نه ها
اونایی رو میگم که زدوه و سفیده باهم زده میشه)
رو میشه تو این درست کنم؟؟؟
یا برا اینا باید جداره کوتا بگیرم؟؟؟
گیچ شدم میشه راهنماییم کنید😪🙅😪😪