به شما پیشنهاد کار بده و قرار باشه با هم صحبت کنید که ببینید به توافق میرسید یا نه بعد به نوعی قبل از صحبت سر شرایط شما رو تو معذورات و رودربایستی قرار بده که حتما شما رو بکشونه سر اون کار چیکار میکنید؟برخوردتون چطوریه.
من آدم رکی نیستم متاسفانه و الآن از رفتاری که باهام شده خیلی ناراحتم.هنوز سر شرایط توافق نکردیم میگه من فردا نوبت دادم.😑😐اصلا باهاش راحت نیستم که هر چی خواستم بگم بهش.لطفا راهنمایی کنید خیلی حس بدی دارم.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من هر وقت به حسم اعتماد کردم برنده شدم. وقتی حس بدی داری ینی یه جای کار میلنگه. کار اولم روز اول فهمیدم اشتباه کردم و جای من نیس. دو هفته بعد زدم بیرون. کار دومم بعد چند ماه متوجه شدم که روز اول نظرم درست بوده و به زور دووم آوردم باز میخوام بیام بیرون