2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به همه منم آمدم خوش امدم

خواهرم چله حق شناس وچله سوره حشر و احزاب برای ازدواج میگیره،،،چهل روز  سوره هایی از قرآن انتخاب می کنه ومی خونه که مناسب حاجت شما باشه   اینم ایدی تلگرامش Rostami146   خداروشکر خیلی ها حاجت گرفتن 

من نمی دونم چند ماه شدم چند روز دیگه میرم سنو متوجه میشم 😍

خواهرم چله حق شناس وچله سوره حشر و احزاب برای ازدواج میگیره،،،چهل روز  سوره هایی از قرآن انتخاب می کنه ومی خونه که مناسب حاجت شما باشه   اینم ایدی تلگرامش Rostami146   خداروشکر خیلی ها حاجت گرفتن 

من نی نی دوس😍

دعا کنین اول یه بابا برا نی نی پیدا کنم منم بیام تو جمعتون😁

من یه دختر شاد و پر از انرژی مثبتم...من پر از عشقم...من رویاهای قشنگ زیادی دارم که به همشون میرسم... خدایا شکرت❤  

سلام

مادربودن حس عجیب و غریبی است💜. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.❤️👶🤱اااااارررری اینگونه است مادربودن... 😍من فقط عاشق اینم ک عمری از خدا بگیرم اینقدر زنده بمونم تا ب جای تو بمیررررم.. 

سلام دوستان

منم فردا وارد ۸ هفته میشم

دوشنبه هم برای اولین بار میرم سونو

فقط اینکه من قبل از بارداریم کاملا چکاپ شدم

هیچ عفونتی نداشتم

الان چند روزه ترشح زرد(ببخشید) داشتم بعدشم یکم تیره شد

اصلا خونی نبود ولی خب تیره بود

دکترم دیر به دیر نوبت میده حوصله نکردم برم

لکه بینی حساب میشه به نظرتون؟

دو سه روزه خیلی کارهامو کم کردم و بیشتر دراز میکشم

برای شادی روح مامانم یه صلوات میفرستید؟🌺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز