سلام دوستان
منم فردا وارد ۸ هفته میشم
دوشنبه هم برای اولین بار میرم سونو
فقط اینکه من قبل از بارداریم کاملا چکاپ شدم
هیچ عفونتی نداشتم
الان چند روزه ترشح زرد(ببخشید) داشتم بعدشم یکم تیره شد
اصلا خونی نبود ولی خب تیره بود
دکترم دیر به دیر نوبت میده حوصله نکردم برم
لکه بینی حساب میشه به نظرتون؟
دو سه روزه خیلی کارهامو کم کردم و بیشتر دراز میکشم