بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خانوما اگه این ماه باردار بشیم نی نی هامون خردادی میشن فداشوون ، آه خدا خسته شدم از بس حساب کتاب کردم 😭..کی به شوهرم بگم ..چجوری سوپرایزش کنم ..کی برم انومالی ..کی به بقیه بگم . .. کی سیسمونی بگیرم ... دعا کنین این ماه دیگه منفی نباشه
کاهش وزن برای بارداری هر چه زودتر 🤕وزن العانم ۷۴و۵۰۰ ..وزن هدف اول ۷۰ ...هدف دوم ۶۸ ...هدف سوم ۶۵ ،یه دعای خیر هم جهت نینی دارشدنمون بکنید شاید خدا به دعای شما کمکمون کرد 😘
لایک نفرمایید دوستان به غیر از استارتر عزیز و کاربر محترمی که ریپلای کردم لااقل بفهمم پستم رو خوانده اید عزیزان .زندگیِ فعلیِ من و شما در برابر زندگیِ بَعدی،بسیار کوتاه،بسیار فرعی وبسیار ریز و گذراست.همچون جرقه ای است که از آتش اجاقی بپرد و گم شود.برای آنکه در زندگیِ بَعدی تا ابد و برای همیشه در آسایش و شادی باشیم ، کافیست همین یک لحظه ی گذرای عمر این جرقه را خوب بمانیم...