2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه دردی خیییییلی شبیه پری همش خودمو چک میکردم ک شدم یا نه‌.من کلا اشتها ندارم مخصوصا وقتی تنها ولی ی ...

وااااای نمیخوام قسم بخورم اما خداشاهده منم این ماه هممممه ی این علائمو بلا استثنا داشتم درصورتی ک ماه های قبل نداشتم.  اما پریود شدم امروز😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥 دیگه ناامید و خستم. خسته شدم خدایا چرا من تو زندگی باید بخاطر همه چی زجر بکشم

لایک نکن 🚫🚫🚫باردار نیستم. به امید خدا تیکر رو گذاشتم تا واقعی بشه.میدونم ناامیدم نمیکنه👆
زجر جزئی از زندگیه ...

حتی خواهر کوچیکم که تقریبا ده سالشه امروز بمن گفت:خواهر دوستم بارداره(با دوستش رفت و امد خانوادگی داریم) . مادر دوستش ب خواهر من گفته اوناییکه سالمن زود بچه دار میشن

دلم توی همون لحظه مُرد.  بهش گفتم آبجی جان من فعلا سرم شلوغه بچه نمیخوام. چی بگم بهش اون بچست😥😥😥😥😥😥😥

لایک نکن 🚫🚫🚫باردار نیستم. به امید خدا تیکر رو گذاشتم تا واقعی بشه.میدونم ناامیدم نمیکنه👆
چند ماهه اقدام کردی؟

بطور جدی 6 ماه.  اما از همون اول جلوگیری نداشتیم.  چون من میدونستم تنبلی دارم

لایک نکن 🚫🚫🚫باردار نیستم. به امید خدا تیکر رو گذاشتم تا واقعی بشه.میدونم ناامیدم نمیکنه👆
عزیزم من مثل توام توکل بخداایشاالاه هردومون باردارباشیم

منم چندماه اقدام بودم پارسال سقط کردم مجدداسفندماه اقدام کردم تاخرداد رفتم دکترتنبلی تخمدان داشتم دارومصرف کردم دوماه .الان تازه باردارشدم .البته اول توکل به خداکردم.بعدش تواین سایت خوندم یه نفر41بارسوره حشرخونده بودباردارشده بودمنم خوندم باردارشدم.بهتون پیشنهادمیکنم

وااااای نمیخوام قسم بخورم اما خداشاهده منم این ماه هممممه ی این علائمو بلا استثنا داشتم درصورتی ک ما ...

عههههه غصه نخور علائم پری و بارداری شبیه همه 

ایشالله ماه بعد گلم 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز