2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۱۷ خرداد بود 

من هجده خرداد بودم واسم زده بیست دوم اسفند

تعیین جنسیت کی میری؟؟؟

بچه چندمته؟؟؟


قرارمون چی شد  که بی قرار قرار هم باشیم   حسین هرچی که پیش اومد    باید کنارهم باشیم    من رویه خاک وتو سوار مرکبی    من تویه قلب تو     اما تو چشم زینبی     آهسته تر برو بزار منم باهات بیام    حسین دیگه نمیکشه پاهام که پا به پات بیام    کجا میخایی بری  حسین این دم اخری چقدر    شبیه مادری
سلام شما قبل بارداریتون دکتر رفتین ؟(برا چکاب و معاینه )

سلام عزیزم من پارسال مهرماه بود رفتم دیگه نرفتم قرار بود بعد سالگرد ازدواجم بازم برم ولی خداجون هدیه قشنگشون بهم داد

خداجونم شکرت😍
من دیگه تمومم...ماه اخرمه ۳۴_هفتمه  ایشالا برا همتون ب زودی بگذره

وااای خوشبحالت کاش جات بودم 

قرارمون چی شد  که بی قرار قرار هم باشیم   حسین هرچی که پیش اومد    باید کنارهم باشیم    من رویه خاک وتو سوار مرکبی    من تویه قلب تو     اما تو چشم زینبی     آهسته تر برو بزار منم باهات بیام    حسین دیگه نمیکشه پاهام که پا به پات بیام    کجا میخایی بری  حسین این دم اخری چقدر    شبیه مادری

میشه یه سوال بپرسم کسی بوده که با داشتن کبد چرب باردار باشه. 

💫خداوندا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم  در دانستن تو آرامشی ست ودر ندانستن من تلاطم ها خدایا با آرامشت تلاطم هایم را ارام ساز  خدایا اونی که میخام بهم بده دلمو اروم کنسلامتی امام زمان وتعجیل ظهورش صلواتی بفرست 💖الهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 💖 خدایا ارامشی بهم بده از جنس خودت  آمیییین
ماه های قبل  عجول بودم نتیجه برعکس میشد ولی این دفعه گفتم صبر میکنم ببینم چی میشه😁

خداروشکر عزیزم

☆خدا☆ تنها انیسی است که مانوس خود را هرگز رهانمیکند.......ان شاالله یه روزی دامن همه ی زنان سرزمینم سبز از وجود فرزند بشه و طعم مادربودن رو بچشن آمین...برای سلامتی دوقلوهام یه صلوات لطفا....
گلم من برای خودم اصلا هیچ فرقی نداره .ولی ته دلم دوس دارم پسر داشتنو هم تجربه کنم .ولی بیشتر از من ه ...

انشالله خدا خودش یه پسر سالم وصالح بهت بده

ولی ناشکری نکن همین که سالم باشن مهمه

قرارمون چی شد  که بی قرار قرار هم باشیم   حسین هرچی که پیش اومد    باید کنارهم باشیم    من رویه خاک وتو سوار مرکبی    من تویه قلب تو     اما تو چشم زینبی     آهسته تر برو بزار منم باهات بیام    حسین دیگه نمیکشه پاهام که پا به پات بیام    کجا میخایی بری  حسین این دم اخری چقدر    شبیه مادری
من هجده خرداد بودم واسم زده بیست دوم اسفند تعیین جنسیت کی میری؟؟؟ بچه چندمته؟؟؟

بسلامتی ایشالله 

بچه اولمه هفته پونزده ازمایش دارم ولی شونزده میرم ک جنسیتم نشون بده توی ان تی نگفت جنسیتو🙁

البته سونو و پریودی یه هفته تفاوت داره میرم میگه زودع😑

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
من فکر کنم باردارم 😄🙈

چجوری فک میکنی😁

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792