بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ما تبریز چند روزه شوفاژ روشن کردیم از سرما اصلا خوشم نمیاد هر قدر گرم باشه باز ترجیح میدم&nbs ...
خوش بحالتون ما داریم می پزیم
دوستان گلم شیرازی هستم دیگه نپرسید کجایی هستی😘تیر 98:سلام خدا جونم ممنون که میخوای این ماه بعد چهار سال بهم نی نی بدی😘و تیکرم رو واقعی کنی.دوستت دارم.😘 31 مرداد:یک هفته قبل موعد بعد دو ساعت بی بی یه هاله خیلی توهمی انداخت😬.3 شهریور:میدونستم این ماه میخوای یه بچه سالم و صالح بهم بدی.عاشقتم خدا جونم.خودت ازش محافظت کن سالم بیاد بغلم😍26 شهریور:خدا جونم ممنون که صدای قلب عشقم رو شنیدم عاشقتم خدا جونم چجوری شکرت کنم😄.1آبان سونو nt الهی قربون دست و پای کوچولوت برم مادر با دیدنت قند تو دلم اب شد.خدایا ممنونم ازت❤16آذر سونو انومالی:👧دختری دارم با چشمای مشکی،پیرهن گلدار دومن زرشکی،دختر من صد قل هو الله داره،چشم سیاش هزار ماشالا داره ،خدایا شکرت بخاطر سلامتی عزیز دردونم😇1 دی:سلام مامانی قشنگم اتاقت مبارکت باشه الهی دورت بگردم💋.14 دی:امروز حرکاتت رو بوضوح از رو شکمم دیدم فکر کنم خیلی گرسنه ای که چند تا ضربه محکم به مامان زدی چراغ خونم.دردت به جونم.خدایا روزی هزار بار شکرت میکنم💞
دوستان گلم شیرازی هستم دیگه نپرسید کجایی هستی😘تیر 98:سلام خدا جونم ممنون که میخوای این ماه بعد چهار سال بهم نی نی بدی😘و تیکرم رو واقعی کنی.دوستت دارم.😘 31 مرداد:یک هفته قبل موعد بعد دو ساعت بی بی یه هاله خیلی توهمی انداخت😬.3 شهریور:میدونستم این ماه میخوای یه بچه سالم و صالح بهم بدی.عاشقتم خدا جونم.خودت ازش محافظت کن سالم بیاد بغلم😍26 شهریور:خدا جونم ممنون که صدای قلب عشقم رو شنیدم عاشقتم خدا جونم چجوری شکرت کنم😄.1آبان سونو nt الهی قربون دست و پای کوچولوت برم مادر با دیدنت قند تو دلم اب شد.خدایا ممنونم ازت❤16آذر سونو انومالی:👧دختری دارم با چشمای مشکی،پیرهن گلدار دومن زرشکی،دختر من صد قل هو الله داره،چشم سیاش هزار ماشالا داره ،خدایا شکرت بخاطر سلامتی عزیز دردونم😇1 دی:سلام مامانی قشنگم اتاقت مبارکت باشه الهی دورت بگردم💋.14 دی:امروز حرکاتت رو بوضوح از رو شکمم دیدم فکر کنم خیلی گرسنه ای که چند تا ضربه محکم به مامان زدی چراغ خونم.دردت به جونم.خدایا روزی هزار بار شکرت میکنم💞
مامانم همیشه میگه من9ماه سختی کشیدم که قلبت شکل بگیره نزاریکی بیادتو15ثانیه بشکنه بره.تو رابطه ای که قراره همیشه اشتباهاتشو ببخشی یه بار خودتو برای انتخاب اشتباهت ببخش و تمومش کن ❤آدمهارو ازرو ظاهرقضاوت نکن خیلیها فقط بسته بندی شیکی دارن
قدمتون ب روی چشم.😍 اره خوشگله مردمش تعریف نباشه واقعا خوبن اما تابستون هم خیلی گرمه
دوستان گلم شیرازی هستم دیگه نپرسید کجایی هستی😘تیر 98:سلام خدا جونم ممنون که میخوای این ماه بعد چهار سال بهم نی نی بدی😘و تیکرم رو واقعی کنی.دوستت دارم.😘 31 مرداد:یک هفته قبل موعد بعد دو ساعت بی بی یه هاله خیلی توهمی انداخت😬.3 شهریور:میدونستم این ماه میخوای یه بچه سالم و صالح بهم بدی.عاشقتم خدا جونم.خودت ازش محافظت کن سالم بیاد بغلم😍26 شهریور:خدا جونم ممنون که صدای قلب عشقم رو شنیدم عاشقتم خدا جونم چجوری شکرت کنم😄.1آبان سونو nt الهی قربون دست و پای کوچولوت برم مادر با دیدنت قند تو دلم اب شد.خدایا ممنونم ازت❤16آذر سونو انومالی:👧دختری دارم با چشمای مشکی،پیرهن گلدار دومن زرشکی،دختر من صد قل هو الله داره،چشم سیاش هزار ماشالا داره ،خدایا شکرت بخاطر سلامتی عزیز دردونم😇1 دی:سلام مامانی قشنگم اتاقت مبارکت باشه الهی دورت بگردم💋.14 دی:امروز حرکاتت رو بوضوح از رو شکمم دیدم فکر کنم خیلی گرسنه ای که چند تا ضربه محکم به مامان زدی چراغ خونم.دردت به جونم.خدایا روزی هزار بار شکرت میکنم💞
مامانم همیشه میگه من9ماه سختی کشیدم که قلبت شکل بگیره نزاریکی بیادتو15ثانیه بشکنه بره.تو رابطه ای که قراره همیشه اشتباهاتشو ببخشی یه بار خودتو برای انتخاب اشتباهت ببخش و تمومش کن ❤آدمهارو ازرو ظاهرقضاوت نکن خیلیها فقط بسته بندی شیکی دارن
خودمون که برا هم عادی هستیم😌 اما واقعا شهر گرمی هست خیلی ریلکس و خوشیم بی اغراق
دوستان گلم شیرازی هستم دیگه نپرسید کجایی هستی😘تیر 98:سلام خدا جونم ممنون که میخوای این ماه بعد چهار سال بهم نی نی بدی😘و تیکرم رو واقعی کنی.دوستت دارم.😘 31 مرداد:یک هفته قبل موعد بعد دو ساعت بی بی یه هاله خیلی توهمی انداخت😬.3 شهریور:میدونستم این ماه میخوای یه بچه سالم و صالح بهم بدی.عاشقتم خدا جونم.خودت ازش محافظت کن سالم بیاد بغلم😍26 شهریور:خدا جونم ممنون که صدای قلب عشقم رو شنیدم عاشقتم خدا جونم چجوری شکرت کنم😄.1آبان سونو nt الهی قربون دست و پای کوچولوت برم مادر با دیدنت قند تو دلم اب شد.خدایا ممنونم ازت❤16آذر سونو انومالی:👧دختری دارم با چشمای مشکی،پیرهن گلدار دومن زرشکی،دختر من صد قل هو الله داره،چشم سیاش هزار ماشالا داره ،خدایا شکرت بخاطر سلامتی عزیز دردونم😇1 دی:سلام مامانی قشنگم اتاقت مبارکت باشه الهی دورت بگردم💋.14 دی:امروز حرکاتت رو بوضوح از رو شکمم دیدم فکر کنم خیلی گرسنه ای که چند تا ضربه محکم به مامان زدی چراغ خونم.دردت به جونم.خدایا روزی هزار بار شکرت میکنم💞
خودمون که برا هم عادی هستیم😌 اما واقعا شهر گرمی هست خیلی ریلکس و خوشیم بی اغراق
ریلکسی وخوشی بخاطر زیبایی شهرتونه که براتون عادیه ولی ناخوداگاه رو شما تاثیرگذاشته
مامانم همیشه میگه من9ماه سختی کشیدم که قلبت شکل بگیره نزاریکی بیادتو15ثانیه بشکنه بره.تو رابطه ای که قراره همیشه اشتباهاتشو ببخشی یه بار خودتو برای انتخاب اشتباهت ببخش و تمومش کن ❤آدمهارو ازرو ظاهرقضاوت نکن خیلیها فقط بسته بندی شیکی دارن