2777
2789
عنوان

طلاق یاتحمل

583 بازدید | 22 پست

دلم خونه. دوساله تو عذاب هستم ولی باز میگم تحمل کنم.تو تاپیک های قبلیم مشکلم رو با جزئیات گفتم از شوهرم بگم که دست بزن نداره و معتاد نیست. ولی اخلاقش کاملا بچه گونه س و ازش خیانت عاطفی دیدم یعنی در حد پیام ابزار علاقه به همکارش. محبتم نمیکنه . پولی بهم میرسه ولی اصلا ازش محبت نمیبینم پیش والدینش زندگی میکنیم مدام میره پیش اونا و منو تنها میزاره. تو خونه زیاد نمیمونه اکثرا شیفته. الانم کلی ازار روحیم میده با حرفاش. میگه بخاطر مهریه م طلاقم نمیده و حاضره 50 تومن نقد بده و جدا شیم اما چون من نمیخوام جدا شم میگه باشه میل خودته بمون و تحمل کن نگهت میدارم ولی با من کاریت نباشه. اگه نمیتونی هم برو. اگه خانوادم حمایتم میکردن شاید روحیه طلاق داشتم ولی اصلا راضی نیستن چون من پدر ندارم و یدونه خواهر و مادر دارم. در کل خیلی کس و کار ندارم. شوهرم بخاطر موقعیتم که هیچ کس و ندارم و خودش کلی خواهر و برادر داره و فامیل  در کل موقعیتش از من بهتره. بخاطر همین میزنه تو سرم و میگه بخاطر بی کس و کاریت دلم میسوزه طلاقت نمیدم ولی از من توقع محبت نداشته باش دوستت ندارم. بچه هم ندارم که دلم به زندگی خوش باشه. با همه اینا موندم تو دوراهی بمونم و تحمل کنم یا طلاق بگیرم. میدونم بعد طلاقمم خانوادم اذیتم میکنن با حرفاشون. از طلاقم بیزارم ولی این شرایطم که هستم توش خیلی ظالمانه س با همه اینا چیکار کنم تورو خدا دلداریم بدین کمکم کنین. 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


50 تومنو بگیر یه سوییت اجاره کن و برو سرکار

بمونی تحمل کنی که چی بشه؟ یکبار به دنیا میایی. حق داری زندگی کنی. انتخاب اشتباه کردی عیب نداره شد تجربه عوضش کن.

بابت دل خودت بچه دار نشو. ظلم میکنی بهش تو این شرایط. ( البته اگر تصمیم به موندن گرفتی)

از یه ایرانی پرسیدند واحد پول شما چیه؟ گفت موقع بدست آوردن ریال موقع خرج کردن تومن موقع رشوه دادن میلیون و موقع اختلاس میلیارد    

طلاق بده اما اینم زندگی نیست مردگی هست

خداروشکر بچه نداری

اینجوری هزارتا بیماری می گیری 

جدا شو و برو سر کار 

اگرم چیزی نمیدونی برو کلاس‌ ارایشگری یا خیاطی 

مطمئنا بعدش درآمد خواهی داشت 

وقتی خرجی بدی به خانوادت مشکلی پیش نمی آد

حالا فامیل کم مسئله ای نیست 

فقط فکر خودت رو کن هیچکس جای تو زندگی نمیکنه 

قوی باش 

و گفت هرگز جز مردم نادان کسی از رحمت خدا ناامید نیست

به نظر منکه بچه دار شو اگر میزاره . بعدشم با بچه ات زندگی کن . شرایط بعد طلاق بدتره . برو سر کار ، پول جمع کن تا تو خونه اش هستی . بیخودی هم به نصیحت آدم ها گوش نده عزت نفس مهمتره و .... . مطلقه بشی کسی تو جامعه عزت نفس بهت هدیه نمیده . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792