طلاق بده اما اینم زندگی نیست مردگی هست
خداروشکر بچه نداری
اینجوری هزارتا بیماری می گیری
جدا شو و برو سر کار
اگرم چیزی نمیدونی برو کلاس ارایشگری یا خیاطی
مطمئنا بعدش درآمد خواهی داشت
وقتی خرجی بدی به خانوادت مشکلی پیش نمی آد
حالا فامیل کم مسئله ای نیست
فقط فکر خودت رو کن هیچکس جای تو زندگی نمیکنه
قوی باش