2777
2789
عنوان

به frsh

331 بازدید | 22 پست

هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد


نسخه خودتونو برا همه نپیچید اینجوری بدتر زده میکنید آدمو از دینو خدا (من خودم مسلمونم و میدونم هرکسی پیش خدا ارزش خودشو داره) پس لطفا  در باره مردم نظر(تز) اکی ندید😐

سوالی در رابطه با پسوریازیس داشتید بپرسید :)

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فکر کردم با هورمون Fsh هستی😆

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
تاپیکی بود میگفت هرکی دوست پسر دختر داره بی تقوا هست

اهان اون تاپیکه تا امدم تعطیل شد 👌

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
چی چی هه اصن؟😹

هورمون زنانه 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
یکی همین frsh یکی جمکران هردوتاشون میخوان بگن ما دین و ایمون داریم شما کافرید

حالا من ب اعتقاداتشون کار ندارم ولی یه کسی ک معتقده  نمیاد یه حرفی توی اینجور جوی بزنه ک بدتر مردم آسی بشن از خدا دینو ایمونو پیغمبرش   

سوالی در رابطه با پسوریازیس داشتید بپرسید :)

حالا من ب اعتقاداتشون کار ندارم ولی یه کسی ک معتقده  نمیاد یه حرفی توی اینجور جوی بزنه ک بدتر م ...

الان باز تاپیک زده همین کاربری که میگید 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
حالا من ب اعتقاداتشون کار ندارم ولی یه کسی ک معتقده  نمیاد یه حرفی توی اینجور جوی بزنه ک بدتر م ...

تعطیل شد باز 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز