2789
عنوان

به frsh

331 بازدید | 22 پست

هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد


نسخه خودتونو برا همه نپیچید اینجوری بدتر زده میکنید آدمو از دینو خدا (من خودم مسلمونم و میدونم هرکسی پیش خدا ارزش خودشو داره) پس لطفا  در باره مردم نظر(تز) اکی ندید😐

سوالی در رابطه با پسوریازیس داشتید بپرسید :)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر کردم با هورمون Fsh هستی😆

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
تاپیکی بود میگفت هرکی دوست پسر دختر داره بی تقوا هست

اهان اون تاپیکه تا امدم تعطیل شد 👌

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
چی چی هه اصن؟😹

هورمون زنانه 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
یکی همین frsh یکی جمکران هردوتاشون میخوان بگن ما دین و ایمون داریم شما کافرید

حالا من ب اعتقاداتشون کار ندارم ولی یه کسی ک معتقده  نمیاد یه حرفی توی اینجور جوی بزنه ک بدتر مردم آسی بشن از خدا دینو ایمونو پیغمبرش   

سوالی در رابطه با پسوریازیس داشتید بپرسید :)

حالا من ب اعتقاداتشون کار ندارم ولی یه کسی ک معتقده  نمیاد یه حرفی توی اینجور جوی بزنه ک بدتر م ...

الان باز تاپیک زده همین کاربری که میگید 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
حالا من ب اعتقاداتشون کار ندارم ولی یه کسی ک معتقده  نمیاد یه حرفی توی اینجور جوی بزنه ک بدتر م ...

تعطیل شد باز 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز