۳۸ هفته سونو دادم وزن جنین ۳۵۰۰ هست
میگه خوبه میتونی طبیعی بیاری
میگم خب تا ۴۰ هفته میشه ۴ کیلو من چجوری ۴ کیلو رو بزام😐
میگه اگر رسیدی تا ۴۰ هفته یه سونو دوباره بده وزنش ۴ کیلو بود سزارین میشی
گفتم باشه حالا لگنم خوب هست؟ میگه بدنیست! عالی هم نیست!😐
خب من بچه تپلی رو چجوری با این لگنم زایمان کنم🤐
خدا عاقبت منو به خیرکنه انشالا😑😑