2777
2789
عنوان

دکترم گیجم کرد😑

980 بازدید | 62 پست

۳۸ هفته سونو دادم وزن جنین ۳۵۰۰ هست

میگه خوبه میتونی طبیعی بیاری

میگم خب تا ۴۰ هفته میشه ۴ کیلو من چجوری ۴ کیلو رو بزام😐

میگه اگر رسیدی تا ۴۰ هفته یه سونو دوباره بده وزنش ۴ کیلو بود سزارین میشی

گفتم باشه حالا لگنم خوب هست؟ میگه بدنیست! عالی هم نیست!😐

خب من بچه تپلی رو چجوری با این لگنم زایمان کنم🤐

خدا عاقبت منو به خیرکنه انشالا😑😑

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهی

انشالله میتونی


با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
یکم اصرارمیکردی سزاربنت کنه  اگ لگنت مناسب نیس ریسک نکن

اصرار کردم میگه نمیشه 😐

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏

دختردایی من بچش ۴۲۰۰ بود .کلا ۸ کیلو هم اصافه کرده بود .عالی زایید و سریع جمع شد

چند ماهی هست یه کار توخونه شروع کردم.برای پیشرفتم لطفا دعا کنید♥️♥♥️اگه دوس داری تو هم مثل من تو خونت شاغل بشی بهم درخاست بده❤از کجا میدونی؟ شاید این همون راهیه که همیشه از خدا میخاستی  و میگفتی خدایاا راهی جلوی پام بزار تا زندگیمو متحول کنم...(نتورکر.نماینده برند لدورا)

نترس خواهر شوهر من ۴۱۰۰ اولیو زایید ۳۸۵۰ دومیو😑😑😑

سوره زاریات بخون تا میتونی 

دخترم اگر عاشق شد...حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم!!   میدانی؟؟   اگر انتخابش هم نادرست باشد  رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است  که سالها با مردی زندگی کند و عقده  گرفتن دستهای عشقش پیرش کند!
چرا این قدر طبیعی مد شده!!!عجیبه واقعا

اگ سزارین مد شه باید تعجب کنید

هیچ جای دنیا سرارینو قبول ندارن جز ماها فک میکنیم خیلی خوبه و بی نقص درصورتی ک اینجوریام نیست

وقتی میام نی نی سایت ی صلوات شمار دستم میگیرم و با نام و یاد خدا شروع میکنم ب صلوات فرستادن😁                
وا خب برو سزارین اختیاری!!! نمیشه که ۴ کیلو طبیعی

میگه اگر ۴ کیلو شد سزارینت میکنم الانکه ۴ کیلو نیست

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز