2777
2789

دلم خواست لعنتی

 بعضیا مثل سگ هار پاچه میگیرن                          منت بر سر بنده حقیر گذاشته و لایک نفرمایید.                                                                     با تشکر

خیلی تلاش کردم یه دستور خوب پیدا کردم

عالی شد

نذر آقا امام حسین(ع) اندازه هاشو بهتون میگم،درست کنید لذت ببرید.

دستورش همونیه که تو نت هست.

اندازه هامهمه

آرد۲لیوان

شکر۲لیوان سرپررر

روغن یک و سه چهارم لیوان

گلاب نصف لیوان

آب یک و نیم لیوان


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقد تیره س😐😐😐


حلوا فقط زعفرانی👌👌👌👌👌

تیکر ی سالگیه دختر گلمه 👇👇👇👇👇👇                خوش امدی عشق مامان و بابا  😍                              چقد خوشحالیم از بودنت 😊                                     دختر قشنگمو بعد ۴ سالو خورده ای ک منتظر بودیم حتی میکرو هم کردیم.ولی منفی شدبطور طبیعی ب لطف خدا باردار شدم  ...از خدا ناامید نشید دوستای عزیزم..تا خدا نخاد نمیشه..                                    فقط ارامش داشته باشید🥰                                            
خیلی تلاش کردم یه دستور خوب پیدا کردم عالی شد نذر آقا امام حسین(ع) اندازه هاشو بهتون میگم،درست کنی ...

قبول باشه ان شاالله

تیکر ی سالگیه دختر گلمه 👇👇👇👇👇👇                خوش امدی عشق مامان و بابا  😍                              چقد خوشحالیم از بودنت 😊                                     دختر قشنگمو بعد ۴ سالو خورده ای ک منتظر بودیم حتی میکرو هم کردیم.ولی منفی شدبطور طبیعی ب لطف خدا باردار شدم  ...از خدا ناامید نشید دوستای عزیزم..تا خدا نخاد نمیشه..                                    فقط ارامش داشته باشید🥰                                            
بگو موادشو خوندم.




آردو تفت میدی من خیلی تفت دادم چون تیره دوس دارم

روغنو اضافه میکنی

کمی روی گاز با روغن میمونه بعد شربت اضافه میشه و روی گاز انقدر باشربت هم میزنید تا منسجم بشه

شربتم ‌که شکر و آب و گلاب و هل من ریختم ، روی گاز گذاشتم شکر حل شد.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز