2777
2789
عنوان

آيا مثبته؟

750 بازدید | 39 پست

سلام خانوما

من توو چندتا تاپيك خوندم ممكنه بيبي چك مثبت كاذب باشه كسي تجربشو داره كه دليلشو بهم بگه؟

من امروز بعد از ٧روز تاخير با دوتا مارك متفاوت بيبي چكام مثبت شد حالا نگرانم نكنه كاذب باشه

مثبته دیگه مبارکه😍

بنده یک عدد واژینیسموس بودم ک بعد ۹ماه درمان شدم.بعد ۶ماه تنبلی تخمدان داشتم و منتظر نی نی بودم ک با دارو دوقلو باردار شدم   سختیهاااا کشیدم  الهی  نذار هیچ زنی حسرت بچه به دلش بمونه .❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر نکنم....این به احتمال قوی باید مثبت باشه....برو ازمایش بده..مبارکه 

وقتی کیست داشته باشی مثبت کاذب میکنه...اگه پریودهات منظمه...خیالت جمع باشه

خدایا شکرت به خاطر نعمت فرشته کوچولویی که تو دلم گذاشتی💖💜💟 خداجونم تو رو به حق فاطمه زهرا دامن همه منتظرا رو سبز کن الهی آمین 🌹🌹

عزیزم دکتر من فقط با ی بی بیچک مثبت گفت بارداری،حتی ازمایش خونم گفت نمیخاد

اما برا اطمینان پاشو برو آزمایش بده😍

بنده یک عدد واژینیسموس بودم ک بعد ۹ماه درمان شدم.بعد ۶ماه تنبلی تخمدان داشتم و منتظر نی نی بودم ک با دارو دوقلو باردار شدم   سختیهاااا کشیدم  الهی  نذار هیچ زنی حسرت بچه به دلش بمونه .❤
عزیزم دکتر من فقط با ی بی بیچک مثبت گفت بارداری،حتی ازمایش خونم گفت نمیخاد اما برا اطمینان پاشو برو ...

شما دوقلو بارداری؟

تمام هستی ام برای تو دلت فقط براااااای من.... مهرسامم
شما دوقلو بارداری؟

بله

بنده یک عدد واژینیسموس بودم ک بعد ۹ماه درمان شدم.بعد ۶ماه تنبلی تخمدان داشتم و منتظر نی نی بودم ک با دارو دوقلو باردار شدم   سختیهاااا کشیدم  الهی  نذار هیچ زنی حسرت بچه به دلش بمونه .❤

مبارکه گلم

تو این ماه عزیز برای من و همه ی اونایی که منتظر بچن دعاکن 

به تعدادآدمهایروی کره ی خاکی،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد!!پس این را بپذیر:کسی که تفکرش باتو متفاوت است انسان دیگریست....
مبارکه گلم تو این ماه عزیز برای من و همه ی اونایی که منتظر بچن دعاکن 

ان شاالله ب حق صاحب امروز خدا دامن همه ی منتظر هارو سبز کنه 

تمام هستی ام برای تو دلت فقط براااااای من.... مهرسامم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792