2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


راحته.. دوتا به فاصله یک سال و پنج ماه... باهم دارن بزرگ میشن.. من فقط غذا میدم بهشون.. دسشویی میبرم ...

من دوتا دارم با فاصله دوسال. شبانه روز میانجیگری میکنم همو نکشن. صب تو رختخواب بزن بزنه تا شب. اصلا بازی بلد نیستن فقط لج جیغ گریه

یا از اول دل به رویایی نبند،  یا بر این رویای ویران گریه کن

اره کلا بچه یکی کمه ولی دوتا بچه بزرگ کردن خیلی سخته من خودم که هنوز نمیدونم ولی اطرافیانم که میبینم بعضیهاشون خیلی سختشون بوده هنوزم هست از بس بچه ها باهم دعوا میکنن البته جنسیتهاشون یکی بوده دو بچه ولی اونهایی که راحت بودن و بچه هاشونم دعوا نمیکنن اصلا و خیلیم همدیگه رو دوست دارن هم زیاد دیدم که اونها هم اکثرا جنسیتهاشون مختلف بوده

من زنی ۲2 ساله ام که به انتخاب اینجانب۱۶سالگی مزدوج شده و در۱۷سالگی خدا به وی فرشته کوچولویی عطا کرده و من مادردختری به نام سِودا شدم و درحال حاضر وظیفه زندگی بخشیدن به هدیه دوم خدا رو به پایان رسانده و پرورش گل پسری به نام سام را به عهده دارم😎💪🏻
راحته.. دوتا به فاصله یک سال و پنج ماه... باهم دارن بزرگ میشن.. من فقط غذا میدم بهشون.. دسشویی میبرم ...


چه خوب

باهم دعوا نمیکنن ؟

مثلا سر اسباب بازیا

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای/ فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد💜                                         خوبی های وجدان خفه کن!👈  طرف بعضی از بدی‌ها را رها نمی‌کند، بعد برای اینکه وجدان خودش را آرام کند می‌رود چهار تا کار خوب انجام می‌دهد. وجدانش آرام می‌شود. آن کارهای خوب راه دستت است که داری انجام می دهی، مرد هستی گناه نکن... استاد پناهیان                      ان شاالله نسل امروز، سربازان امام زمان خواهند بود.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کاش طارمی یکم

قآضی | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز