2789
عنوان

سزارین😢😢

227 بازدید | 7 پست

سلام خانما کسی بعد سزارین از شکم بند استفاده گرده میخام بدونم تاثیر داره و چند روز بعد بایدداستفاده کنی و چه مارکی ؟و چیکار کنم درد بعد سزارینم کمتر بشه شیاف چند درصد بایدد استفاده کنم .هرچی جلوتر میرم بیشتر استرس میگیرم 😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستم سزارین شد اصلا شکمت سره میگفت اصلا نمیفهمی بریده شده ولی فقط راه میری از داخل احساس سوزش داری . نمیدونم بیمارستان شیاف میده یا نه اما این با خودش چهار تا شیاف دیکلوفناک ۳۲۵ اگر اشتباه نکنم برده بود و میگفت هر شش ساعت یه جفت شیاف واسه خودش میذاشته .البته دکترش خبر نداشته داره چیکار میکنه . ولی گفت با اینکه بچش دوقلو بوده اصلا احساس درد نداشته . 

تو بیمارستان که مرفین تزریق میکنن درد نداری.تو خونه هم دکتر شیاف مینویسه.همونم من بلد نبودم استفاده کنم مسکن میخوردم عوضش.درد زیادی نداره.شکم بندم من دکترم گفت بعد کشیدن بخیه هات ببند.فکر کنم یه هفته اینا بستم

متخصص زنان و زایمان در تهران

با کلیک روی لینک بالا لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان همراه با آدرس و خدماتی که ارائه می دهند را مشاهده می کنید

برای دیدن لیست متخصصین سزارین روی لینک زیر کلیک کنید

سزارین در تهران

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز